czym leczyc zapalenie spojówek?

11. Data: 2004-01-08 18:41:51

Temat: Re: czym leczyc zapalenie spojówek?
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl>

> "konkretne" krople sa na *konkretne* rozpoznanie ... zapalenie spojowek
moze
> towarzyszyc calej gamie roznych dolegliwosci okulistycznych - proponuje
> badanie okulistyczne

...i tak to sie chyba wlasnie skonczy. dzieki! :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

12. Data: 2004-01-08 18:41:54

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl>

> I lepiej nie rysuj tych recept, lepiej niech któś Ci zajrzy w te oczęta.

nie wiem co sugerujesz... mam nadzieje, ze nic w zwiazku z postem "wzory
recept"... mialem na mysli to, ze sa rozne apteki. sa i takie w ktorych
mozna kupic leki "receptowe" bez recepty i to zupelnie legalnie bez
"znajomosci" itp...

--
Psychik
howuser&userid=360448

13. Data: 2004-01-08 18:44:30

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl>

> polecam sulfacetamidum ,bez recepty .rewelacja.

no to ma nadzieje, ze mi to zapisza... jednak wizyta jest chyba nie
unikniona. ledwo patrze na oczy po dluzszym czasie spedzonym przed
monitorem. kiedy tak nie bylo. ogolnie ze wzrokiem (ostrosc, itp.) nie ma
problemu, tzn. jest w normie (specjalnosc na studiach, polibuda, wiec sie
kazdy badal i wypadam srednio na jeza na tle "nieokularowatych") ;-)
no ale dzieki :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

14. Data: 2004-01-08 19:08:44

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> polecam sulfacetamidum ,bez recepty .rewelacja.

I tu się mylisz, są to krople na receptę, jest to chemioterapeutyk
bakteriostatyczny.
Izabela

15. Data: 2004-01-08 20:25:56

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btk8cn$fdj$...@t...icpnet.pl,
Psychik <p...@Z...pl>:
> Użytkownik "pamana" <p...@w...pl>

Daj spokoj, to nie reklama TV ;)

> no to ma nadzieje, ze mi to zapisza... jednak wizyta jest chyba
> nie unikniona

Bardzo madra decyzja, mowi Ci to kolega z icp ;)
Miej nadzieje, ze zapisza Ci lek *wlasciwy*

16. Data: 2004-01-08 21:46:14

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl>

> Daj spokoj, to nie reklama TV ;)

eee... "Paaanieee... daj Pan spokój..." ;-)
BTW, zwroc uwage co cytujesz... to nie ja pisalem ;-p

> Bardzo madra decyzja, mowi Ci to kolega z icp ;)

bez znaczenia...

--
Psychik
howuser&userid=360448

17. Data: 2004-01-11 10:57:52

Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Jan 2004 20:08:44 +0100, na pl.sci.medycyna, Izabela napisał(a):

> I tu się mylisz, są to krople na receptę, jest to chemioterapeutyk
> bakteriostatyczny.
> Izabela

dostałam w aptece bez recepty...
ale chyba tez czeka mnie wyprawa do lekarza, gdyż od 3 dni pieką mnie
strasznie oczy i łzawią ...
nie wiem co jest grane, bo sypiam tak samo mało jak kiedyś i siedzę przed
monitorem tyle samo...
Mam wyczulone zmysły i wystarczy, że wyjdę na zewnątrz i od razu dostaję
ślepoty śnieżnej - może to dodatkowy czynnik ... :(

Pozdrowionka,
VIPunia

--
Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.lhama-temple.com

18. Data: 2004-01-11 11:14:47

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam wyczulone zmysły i wystarczy, że wyjdę na zewnątrz i od razu dostaję
> ślepoty śnieżnej - może to dodatkowy czynnik ... :(

komputer? swiatlowstret? pieczenie? nadmierne lzawienie? Sucho masz!!!
NAWILZAC !!! :-))))))))

casus

ps: ten slynny sulfocetamid rowniez cholernie wysusza !!! A o tym, ze
sprzedaja go bez recepty - normalka, apteki lubia naruszac prawo, bez
konsekwencji zdrowotnych !

19. Data: 2004-01-11 11:42:21

Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 11 Jan 2004 12:14:47 +0100, na pl.sci.medycyna, casus napisał(a):

[...]

> komputer? swiatlowstret? pieczenie? nadmierne lzawienie? Sucho masz!!!
> NAWILZAC !!! :-))))))))

yyy NAWILZAC? ups.. zagram na blondynkę - ale ja dopiero co byłam pod
prysznicem!!!

> ps: ten slynny sulfocetamid rowniez cholernie wysusza !!!

no to chyba pójde do lekarza :(

Pozdrowionka,
VIPunia

20. Data: 2004-01-11 11:43:43

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> yyy NAWILZAC? ups.. zagram na blondynkę - ale ja dopiero co byłam pod
> prysznicem!!!
> Pozdrowionka,
> VIPunia

nie TO masz sobie nawilzac:-))))))))