czym nawilzac gardlo?

1. Data: 2003-10-20 09:19:09

Temat: czym nawilzac gardlo?
Od: maciej <k...@d...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam nadzieje ze to odpowiednia grupa :)
Przyplatalo sie cos wirusowego. Po leczeniu antybiotykiem niby jest
dobrze al pozostal sichy kaszel. Pamietam ze kiedy pomoglo mi nawilzanie
gardlo plukalem chyba linomagiem+vit.E- ten przepisa dla mi tak starsza
dr laryngolog. Czy sa jakies inne sposoby

maciek

2. Data: 2003-10-20 13:15:46

Temat: Re: czym nawilzac gardlo?
Od: Faust <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciej napisał:
> [...]
> gardlo plukalem chyba linomagiem+vit.E- ten przepisa dla mi tak starsza
> dr laryngolog. Czy sa jakies inne sposoby

Z gory mowie ze nie znam sie na laryngologii itp. ale znam sposobik
mojej prababci (a doswiadczenie mowi ze te babciene metody czesto
dzialaja). Polecam normalna herbatke z miodem i cytrynka ale do tego
troche maselka rozpusc... Ja zawsze po wypiciu czegho takiego czuje sie
dobrze - maslo wymosci gardlo (przynajmniej takie odnosze wrazenie).
Mysle ze nawilzyc tez nawilzy. Metoda o tyle dobra ze na pewno nie
zaszkodzi :>.
Pozdrawiam
Faust

Ps. Zeby mi tu zaden nie wyskoczyl - wiem ze wypita herbata nie dociera
do dolnych drog oddechowych :P (jakby komus przyszlo do glowy ze to
sugerowalem :>).

--
Si vis amari ama!

3. Data: 2003-10-20 19:19:44

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

są spraje nawilzajace do gardła: Tonimer i Salivarex. możesz rozgryzać i
ssać kapsułki z wit A+E (w małej dawce)

Wyniki badan krwii dziecka
pracownicza książeczka zdrowia
ksswd !!!
wrocilem - chyba:-)
[żródła/linki] Cybernetyka i Inżynieria Biomedyczna