czym opisujecie roslinki

11. Data: 2005-06-06 11:33:05

Temat: Re: czym opisujecie roslinki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Ołówek jest najlepszy
:))))
a pamietasz moze zamieszanie jak przed ktoryms startem w kosmos
powstal problem z konstrukcja dzialajacego w prozni piora lub dlugopisu
:))))))
wydano na badania i testowanie iles tam mln dolarow
a w koncu i tak pisali olowkami za parte centow
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

12. Data: 2005-06-07 15:53:02

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może spróbować tzw. ołówkiem technicznym?
Dawniej można było go kupić w każdym sklepie papierniczym.Mama oznaczała mi
nim ubrania przed wyjazdem do sanatorium i nawet po paru latach cięzko było
sprać z metki. Charakteryzuje sie tym że pod wlływem wody zmienia kolor na
fioletowy.
Kasia

13. Data: 2005-06-07 16:37:41

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie zostało sporo blachy aluminiowej (0,5 mm)z krycia dachu.
Tnę na paski najpierw takie 10-13 cm szerokości, potem ten pasek na
takie wąskie powiedzmy 3 centymetrowe.
Otrzymuję sporo pasków 3cm x 10 cm. Na takim pasku pięknie drapię
gwoździem nazwę i wbijam w ziemię, przy brzegu doniczki. Wystaje tylko
kawałek, nawet dzieci to nie pociąga. Jest wieczne. Po wyjęciu z np.
torfu nie widać napisu, ale wystarczy przetrzeć palcem i wszystko jasne.
Po zużyciu łatwo jest taki napis zmatowić i pisać na nowo.
Pozdrawiam jeszcze w pracy Paweł L.

14. Data: 2005-06-07 20:05:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ale wystarczy przetrzeć palcem"
Pozdrawiam jeszcze w pracy Paweł L.

A ile razy skaleczyłeś siew palec tym przecieraniem ???

Serdecznie Miłka

15. Data: 2005-06-08 06:33:03

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> "ale wystarczy przetrzeć palcem"
> A ile razy skaleczyłeś siew palec tym przecieraniem ???

Ani razu, a mam wyjątkowe skłonności do kaleczenia się (z moją skórą).
Poza tym przecieram tylko centralną część.

> Serdecznie Miłka

Również Paweł L.

16. Data: 2005-06-08 11:34:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> [...]
> latach cięzko było sprać z metki. Charakteryzuje sie tym że pod
> wlływem wody zmienia kolor na fioletowy.
:)
masz na mysli tzw olowek kopiowy
myslalem o nim ale ostatnio nigdzie ich nie widzialem
:)
olowki techniczne to te oznakowane symbolami oznaczajacymi twardosc rysika
:)
do opisywania od reki kupilem sobie tzw Markery olejowe
pierwsza ich wada jest to
ze maja gruba koncowke
i nie da sie nimi pisac na dwuwersowo na standartowych zatyczlkach
:)
z pozdrowieniami i usmeichami
_hehehe

17. Data: 2005-06-10 15:06:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.

> byloby to klopotliwe
> [...] oporcz sekatora
> trzeba by jeszcze nosic nozyczki i rolke tasmy

Dla chcacego nic trudnego ;)
Zdazylo mi sie jednak, ze klej z tasmy zaczal rozpuszczac tusz flamastra
na etykiecie. Przypuszczam, ze to nie wina kleju a tuszu.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2005-06-10 15:09:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> wrote in message

> Ołówek jest najlepszy

Pod warunkiem, ze plastik jest matowy.

Pozdrawiam,
Bpjea

Lawenda z nasion
Odpowiedzi na większość pytań o ogrodnictwie - zbudujmy wspólnie BAZĘ WIEDZY o OGRODACH
storczyk
grusza
SUPER GRZYBY RĘCZNIE ROBIONE I MALOWANE!! EXTRA!!