Re: czym wyczyścić rolety?

From: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czym wyczyścić rolety?
Date: Sat, 14 Apr 2007 01:19:20 +0200

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:evki2l$pru$1@nemesis.news.tpi.pl...
> a gdzie ja znajdę taką firmę może wiesz?
> kilka razy przeglądałam ogłoszenia w gazetach i na necie
> i nie znalazłam czyścicieli rolet:(
> czy pytać tych od prania dywanów?

nie wiem skąd jesteś ale te firmy raczej reklamują się jako pralnia
wykładzin i dywanów niż jako czyściciele rolet - za mały rynek chyba :)

> a czy wiesz to ze słyszenia czy z autopsji?

w firmir gdzie pracuję są takie rolety od sufitu do podłogi, myśleliśmy że
kolor to kość słoniowa
facet z firmy która prała wykładziny spytal się kiedy praliśmy "żaluzje
pionowe" - my że nigdy
to pokazał na kawałku ale zwykłym odkurzaczem do dywanów (było ciężko bo
miał za szeroki wlot więc facet jakoś na ukos ustawił ssawkę i przejechał
kawałek
wyczyściło się ale nie wybieliło - facet coś mówił o specjalnym środku z
wybielaczem (do dywanów się nie nadaje) i o specjalnej przystawce
jednak ten temat nigdy nie powrócił (szef orzekł że kość słoniowa jest cool)

Piotrek