czym wypełnić pluszaka?

1. Data: 2006-02-07 12:57:51

Temat: czym wypełnić pluszaka?
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, ja tu pierwszy raz:)
Zrobiłam narzeczonemu pluszaka na walentynki, sama uszyłam, wyszło nieźle,
na razie jest "poszewka" bo nie wiem czym to wypełnić w środku:/ Myślałam o
wacie, weszłyby ze 3 opakowania, bo pluszak raczek XL jest:D Ale jeśli z
jakichś powodów nie wata, to co? Poradzcie coś proszę. Acha - ma być
mięciutkie, więc żadne kasze czy gorczyce nie wchodza w grę:)
Czekam na porady
Kama

2. Data: 2006-02-07 14:31:54

Temat: Re: czym wypełnić pluszaka?
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz kupic chyba za nieduże pieniądze watolinkę sztuczną, nie bawełnianą i
pociać na ścinki. Ja tak robiłam i misio wyszedł miodzio. Nawet po praniu
nie zmienił kształtu.

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

3. Data: 2006-02-07 15:14:14

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka napisał(a):
> [...]
> jakichś powodów nie wata, to co? Poradzcie coś proszę. Acha - ma być
> mięciutkie, więc żadne kasze czy gorczyce nie wchodza w grę:)

stare, pociete drobno :-) rajstopki ale oczywiscie wyprane ;-P

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

4. Data: 2006-02-07 15:17:45

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):

> stare, pociete drobno :-) rajstopki ale oczywiscie wyprane ;-P

a skoro XL hmmm
moze mieszanka:
rajstopki, galganki, moze resztki wloczek.. wszystko co sie nada :)
ale chyba nie wata... bo jak to potem przeprac? musialabys wypruwac flaki:)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

5. Data: 2006-02-07 15:23:31

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gabka pocieta?
tez moze byc
Justyna

Dnia 07-02-2006 o 16:17:45 T0SIA <t...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> rajstopki, galganki, moze resztki wloczek.. wszystko co sie nada :)
> ale chyba nie wata... bo jak to potem przeprac? musialabys wypruwac

szukam xxx cieniowanych (monochromatycznych)
Mała Diana pa ruski
Nowy grupowicz
monogram
[szydełko] szukam bluzki