czym zastąpić proszek do pieczenia??

1. Data: 2005-02-15 13:25:04

Temat: czym zastąpić proszek do pieczenia??
Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie znoszę smaku proszku do pieczenia, nawet śladowe ilości wyczuje, tak
samo jest z sodą oczyszczoną. można to czymś zastąpić, co by nie było tego
posmaku???
Aneta

1. Data: 2005-02-15 13:32:47

Temat: Re: czym zastąpić proszek do pieczenia??
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> nie znoszę smaku proszku do pieczenia, nawet śladowe ilości wyczuje, tak
> samo jest z sodą oczyszczoną. można to czymś zastąpić, co by nie było tego
> posmaku???

no to chyba trudna sprawa... mi do głowy przychodzi jeszcze amoniak i
drożdze ale jedno i drugie ma zdecydowany "posmak"...

pozdrawiam
Basia

Drożdże gorzelnicze
drożdżówka z serem
coś na przekąske
ciasto na pizze
Holenderskie ślimaki serowe [P] - polecam