czyrak - jak sie pozbyc?

1. Data: 2006-04-18 14:51:43

Temat: czyrak - jak sie pozbyc?
Od: |Pio| <p...@n...nodomain> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wyglada na to ze zrobil mi sie na czole calkiem fajny czyrak...
juz w sumie nie boli, widac rope na szczycie pod skora.... a ja juz mam
dosyc czekania az wyjdzie...
co zrobic zeby co wydlubac? dlaczego nie wolno czyrakow wyciskac?

na razie stosuje tribiotic i masz ichtiolowa w masci...

pomozcie, bo przez to badziewie spac nie moge /najlepiej mi sie spi na
brzuchu, a on wybitnie przeszkadza/, az wory pod oczami mi sie robia....
(z nerkami chyba mam wszystko w porzadku, mam nadzieje ze to nie od wirusa)

P.W.

2. Data: 2006-04-18 15:44:54

Temat: Re: czyrak - jak sie pozbyc?
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na razie stosuje tribiotic i masz ichtiolowa w masci...

idz do przychodni, kilka minut i ci jednym malym nacieciem wyjma go

Tomek

3. Data: 2006-04-18 17:37:40

Od: |Pio| <p...@n...nodomain> szukaj wiadomości tego autora

> idz do przychodni, kilka minut i ci jednym malym nacieciem wyjma go

za pozno, sam pekl - ciekawe tylko czy wszystko wyszlo...

a wracajac do pytania - dlaczego nie wolno wyciskac? bo sie wcisnie
wirusa glebiej czy co?

P.W.

4. Data: 2006-04-20 05:03:34

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|Pio|" <p...@n...nodomain> napisał w wiadomości
| a wracajac do pytania - dlaczego nie wolno wyciskac? bo sie wcisnie
| wirusa glebiej czy co?

no jasne
wcisniesz WIRUSA do mozgu i dostaniesz zapalenia opon mozgowych a wtedy to
juz tylko zgon i rozklad

zanim zaczniesz pisac bzdety zadaj sobie troche trudu i poczytaj w ksiazce
badz internecie o tym co cie spotkalo
grupa staje sie beznadziejna
z jeden strony jakis mlotek nudzi i judzi artykulujac swe idiotyzmy tyczace
zwrotu pieniedzy za studia, inna "yntelygentna" dusi sie po bioparoxie
otrzymanym od "malpy-lekarki" a Tobie wirus w czyraku siedzi

do marudzacych, duszacych sie i innych uposledzonych:
Idzcie sami na medycyne (jesli sie dostaniecie - egzaminy sa jednak dosc
trudne), skonczcie ja pomyslnie (tez nie tak prosto) , otrzymajcie dyplom
(jesli spelnicie dwa pierwsze warunki) i leczcie sie sami

--
Dominik

Oparzenie na twarzy
kombucha