Re: czyszczenie

From: "sp_iza" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czyszczenie
Date: Sat, 8 Nov 2003 23:21:49 +0100
Sender: s...@p...onet.pl@c34-194.icpnet.pl

> Mam 2 pytanka do was. Może ktoś z doświadczenia będzie wiedział, jakim
środkiem
> najlepiej czyścić:
>
> - plastykowe ramy okienne (próbowałam różnymi ale widać plamy)
> - drzwiczki kuchenne od szafek z MDF (nie schodzą zacieki z tłuszczu)

Właśnie dziś myłam okna - nienajgorszy jest "Clin - okna ramy i inne",
jednak na wieksze brudy - np. w miejscu, gdzie uszczelka dotyka ramy mam
specyfik o nazwie Tablefit (prod. Kiehl) - jest rewelacyjny! A tak przy
okazji - może ktoś wie, czy można to kupić w sklepie - ja swój dostałam, ale
nigdzie w sklepach takiego nie widziałam...?
Odnośnie MDF-u nie mam doświadczeń...
Iza