Re: czyszczenie matowej terakoty

From: Eulalka <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czyszczenie matowej terakoty
Date: Sat, 21 Sep 2002 20:32:14 +0200

On Fri, 20 Sep 2002 10:17:26 +0200, "Grzegorz W. Fedorynski"
<a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:

>Tak samo jak zwyczajne. Trochę inaczej się brudzą, ale czyści się je
>normalnie. A teściowa się nie zna.

Czyszczę też normalnie tak jak inne podłogi, jedynie fugi (mam białe w
łazience, szare i łososiowe także) raz na jakiś czas zwykłym mleczkiem
do czyszczenia (bez wybielaczy) i szczoteczką. Cały czas są jak nowe.
Eulalka
p.s. Mój teść też się wściekał jak usłyszał o matowych kaflach na
przedpokoju - teraz teściowa też takie chce mieć :-)))))