Żywienie optymalne :)

31. Data: 2007-01-22 19:40:24

Temat: Re: ... czytaj ze zrozumieniem
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/wpcn

--
Slawek

32. Data: 2007-01-22 19:43:10

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - po co jeść twaróg tłusty, jeżeli można chudy (przy okazji mniej węglowodanów)

Po co jeść twaróg chudy i smarować chleb masłem ?? nie lepiej jeść tłusty i przy
okazji nie jeść chleba ??;)

--
Slawek

33. Data: 2007-01-23 04:20:30

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek pisze:

> http://tiny.pl/wpcn

Faktycznie, "nikly procent weglowodanow" - jedynie dwa razy wiecej, niz
tluszczu... Jurek z pewnoscia odpowiednio ci podziekuje za takie
"niereprezentatywne" zrodlo. Wstyd bylo zacytowac Kwasniewskiego, czy jak?

34. Data: 2007-01-23 07:44:42

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ep42df$3o1$1@inews.gazeta.pl...
> Faktycznie, "nikly procent weglowodanow" - jedynie dwa razy wiecej, niz
> tluszczu...

Niespełna 2 razy ;P co w przeliczeniu na kcal i tak bije te cukry ;)

>Jurek z pewnoscia odpowiednio ci podziekuje za takie
> "niereprezentatywne" zrodlo.

myślisz ??

> Wstyd bylo zacytowac Kwasniewskiego, czy jak?

nie zrozumiałbyś ;(

--
"Jakby to powiedziec: akurat w to gowno trudno jest nie wdepnac na tej
grupie. Moze jednak zainstaluj sobie jakis czytnik? " Marcin 'Cooler'

35. Data: 2007-01-23 08:49:35

Temat: Re: czytaj
Od: "Optymus " <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Swietny, bo po mysli Wielkiego Wodza?

Nie przesadzaj... a co ma jakiś tam wódz do tego ?

Optymus

36. Data: 2007-01-23 09:01:39

Od: "Optymus " <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Przykro mi, ale nie mam obecnie czasu na polemizowanie z glupotami.

Wdzięczny byłbym Ci za znalezienie chwili czasu. Nie koniecznie na polemikę
skoro jesteś tak zajęty, ale przynajmniej na wyliczenie tych głupot w punktach.

Optymus

37. Data: 2007-01-23 09:14:48

Temat: Re[2]: ... czytaj ze zrozumieniem
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Marcin,

Tuesday, January 23, 2007, 5:20:30 AM, you wrote:

> Faktycznie, "nikly procent weglowodanow" - jedynie dwa razy wiecej, niz
> tluszczu... Jurek z pewnoscia odpowiednio ci podziekuje za takie
> "niereprezentatywne" zrodlo. Wstyd bylo zacytowac Kwasniewskiego, czy jak?

z tego co widze to jest wiecej tluszczu niz wegli ale olac ;]
afaik to tluszcz nasycony malemy dziciakowi jest potrzebny raczej do
budowy mozgu [komorki glejowe] co sie przekalda na dzialanie ale nie
bezposrednio do dzialania, do dzialania wegle a w szczegolnosci
glukoza bo chyba takie cos mozg preferuje najbardziej

klinton

Fergie i jej biodra.... - zobacz >> http://link.interia.pl/f19ed

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

38. Data: 2007-01-23 09:23:16

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Optymus pisze:

> Wdzięczny byłbym Ci za znalezienie chwili czasu. Nie koniecznie na polemikę
> skoro jesteś tak zajęty, ale przynajmniej na wyliczenie tych głupot w punktach.

Wprawdzie nie w punktach i nie w sposob kompletny, ale jednak to
zrobilem. Szkoda, ze omsknal Ci sie palec, trafil akurat w DELETE i
pozostalo Ci przyczepic sie akurat do pierwszego, wprowadzajacego
zdania. Reszta byla ciekawsza, naprawde.

39. Data: 2007-01-23 09:25:36

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

klinton pisze:

> z tego co widze to jest wiecej tluszczu niz wegli ale olac ;]

? Przeciez stoi, ze w 100 gramach mleka jest caly jeden gram bialka, 4
gramy tluszczu oraz 7 gramow weglowodanow.

40. Data: 2007-01-23 10:51:24

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jan 2007 20:43:10 +0100, slawek wrote:
> Po co jeść twaróg chudy i smarować chleb masłem ?? nie lepiej jeść tłusty
> i przy okazji nie jeść chleba ??;)
ani chleba ani masła nie używam, więc zapytam jeszcze raz po co ten tłuszcz
nasycony w serze. Nie odpisuj proszę, że roślinne są be bo jełczeją, bo nie
mówię o roślinnych tylko po co ten tłuszcz nasycony w białym serze.

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

Tarka na brzuchu w tydzien.
co myślicie o tym?
REWELACYJNA DIETA
powiedzcie czym smarowac chlebek razowy ?
Homeopatia leczenia przeziebienia (off topic)