czytam skaja

11. Data: 2013-07-07 16:18:12

Temat: Re: czytam skaja
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 lipca 2013 12:23:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ucz się ucz, no i na pewno miał ładniejszy nick 333-)

Podobno z ladnej miski się nie najesz ;)
A z zasady ze uczyc sie na innych warto
to i tobie by się zdalo skozystac... ;P

12. Data: 2013-07-07 16:20:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 lipca 2013 12:02:48 UTC+2 użytkownik Izunia napisał:
> [...]
ps.com...

> :-D :-D :-D :-D to dajmy mu zawsze wygrywać
>
> niej ma choć te swoją wiktorję

Zabezpieczasz się przed ewentualnym faktycznym poczuciem przegranej?
Czyli jednak ZAWSZE musisz być wygrana -a to oznacza zes slabizna do ntej.

13. Data: 2013-07-07 16:24:51

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-07 16:20, m...@g...com pisze:

ps.com...

> Zabezpieczasz się przed ewentualnym faktycznym poczuciem przegranej?
> Czyli jednak ZAWSZE musisz być wygrana -a to oznacza zes slabizna do ntej..

jak jesteś taka tfardzielka do masz moje gg 45446821 pogadamy ;>

14. Data: 2013-07-07 16:29:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

A to plagiatorku to skąd? O ile pamiętam- to było coś takiego na jednym z
filmów Woody Allena? Napiszesz, którym?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

15. Data: 2013-07-07 16:35:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Jul 2013 07:18:12 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Podobno z ladnej miski się nie najesz ;)
> A z zasady ze uczyc sie na innych warto
> to i tobie by się zdalo skozystac... ;P

Ja się uczę OD innych, a nie NA 3333-)
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

16. Data: 2013-07-07 16:36:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 lipca 2013 16:24:51 UTC+2 użytkownik Izunia napisał:

ps.com...

> jak jesteďż˝ taka tfardzielka do masz moje gg 45446821 pogadamy ;>

Nie używam tego syfu. A propozycja pachnie proba sciagniecia dalszej gadki z widoku
czyli znow wychodzi ze slabujesz ;P

17. Data: 2013-07-07 16:37:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 lipca 2013 16:35:16 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ja się uczę OD innych, a nie NA 3333-)

Nie znasz powiedzenia ze należy stawac
NA barkach gigantow ducha żeby mieć
na zycie lepszy widok? ;P

18. Data: 2013-07-07 16:38:50

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-07 16:36, m...@g...com pisze:

ps.com...

> Nie używam tego syfu. A propozycja pachnie proba sciagniecia dalszej gadki z widoku
czyli znow wychodzi ze slabujesz ;P

kieliszek wina za duzo sorry ;) przeliczyłam możliwości misi czyly cieu
:))))))))))))))))))))))) usz nie bedeu suowo

19. Data: 2013-07-07 17:02:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Jul 2013 07:37:44 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Nie znasz powiedzenia ze należy stawac
> NA barkach gigantow ducha żeby mieć
> na zycie lepszy widok? ;P

Stawać może, ale co ma stawanie do uczenia się?
333-)

20. Data: 2013-07-07 18:46:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to plagiatorku to skąd? O ile pamiętam- to było coś takiego na jednym z
> filmów Woody Allena? Napiszesz, którym?

Bardzo duzo w moich postach cytatow z filmow. Niestety przygluptasku nie na
twoja glowke te cytaty.
Napiszesz z kim konsultujesz co napisac*?

*trudno byloby uwierzyc, ze sam zauwazyles cytat, w dodatku po tak dlugim
czasie

Mężczyzna wychowany przez lesbijki: to gwałt przeciw mojej naturze
Indie: atak na świątynię, w której Budda dostąpił oświecenia
777
Psy Boże
Polimoria