czytam skaja

21. Data: 2013-07-07 19:26:45

Temat: Re: czytam skaja
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:51d99b70$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...

> Bardzo duzo w moich postach cytatow z filmow. Niestety przygluptasku nie
> na twoja glowke te cytaty.
> Napiszesz z kim konsultujesz co napisac*?
>

> *trudno byloby uwierzyc, ze sam zauwazyles cytat, w dodatku po tak dlugim
> czasie

Tak, masz rację
:-D

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

22. Data: 2013-07-07 19:33:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Tak, masz rację

Napisz zatem kto Cie wspiera. Sporo rzeczy widac teraz w jasniejszym
swietle.

23. Data: 2013-07-08 11:28:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 lipca 2013 17:02:22 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Stawać może, ale co ma stawanie do uczenia się?
>
> 333-)

I to jest twoje zadanie na to lato... ;P

24. Data: 2013-07-08 11:31:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Jul 2013 02:28:29 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> I to jest twoje zadanie na to lato... ;P

Zieeeew 333-)
--
"Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

25. Data: 2013-07-08 11:35:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 11:31:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Zieeeew 333-)

Ziewajsobieziewaaaaaaj -ja za ciebie zadania nie odrobie ;P

26. Data: 2013-07-08 11:44:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Jul 2013 02:35:03 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Ziewajsobieziewaaaaaaj -ja za ciebie zadania nie odrobie ;P

Juuutro kochany, juuutro :-)

27. Data: 2013-07-08 12:06:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 11:44:22 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Juuutro kochany, juuutro :-)

O zesz kurcze...dotknelas mnie swoja miloscia -do zywego.
A co na to maz? ;P

Mężczyzna wychowany przez lesbijki: to gwałt przeciw mojej naturze
Indie: atak na świątynię, w której Budda dostąpił oświecenia
777
Psy Boże
Polimoria