dab z zoledzia, jak i ile czesu to zajmuje?

1. Data: 2007-08-12 18:00:29

Temat: dab z zoledzia, jak i ile czesu to zajmuje?
Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chcialbym wiedziec czy jesli wrzuce do szklanki wody zoladz debu
szypulkowego to z czasem doczekam sie hodowli pieknych debow? Pytanie
jest powazne:)
Maciek

2. Data: 2007-08-12 19:41:18

Temat: Re: dab z zoledzia, jak i ile czesu to zajmuje?
Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym wiedziec czy jesli wrzuce do szklanki wody zoladz debu
> szypulkowego to z czasem doczekam sie hodowli pieknych debow? Pytanie
> jest powazne:)
> Maciek

Jezeli chcesz miec sadzonki debow z zoledzi to wloz po kilka sztuk nie
do szklanki z woda ale doniczki z ziemia wystaw doniczki na zime na
zewnatrz i na wiosne wykielkuja. Wokol mojego debu rosnacego pomiedzy
ulica a chodnikiem wyrastaja z opadlych zoledzi jak chwasty :-)))

Pozdrowienia,

JanuszB

3. Data: 2007-08-12 22:54:41

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

maciek wrote:
> Witam,
> Chcialbym wiedziec czy jesli wrzuce do szklanki wody zoladz debu

zołĘdź!
zołĄdź masz w majtach:)

moon

4. Data: 2007-08-13 08:20:53

Od: "krzychut" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zołĘdź!
> zołĄdź masz w majtach:)

Ty sie przyznaj skad to wiesz? ;-))

pzdr
krzychut

5. Data: 2007-08-13 09:35:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzychut" <k...@p...pl> wrote in message

> Ty sie przyznaj skad to wiesz? ;-))
>
> pzdr
> krzychut

Wymyśliłem termin dla niewiedzących - to - NARZĄDŹ !!!

6. Data: 2007-08-14 06:45:27

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzychut" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ty sie przyznaj skad to wiesz? ;-))

Przecież sprawdza codziennie
:-)))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

7. Data: 2007-08-14 06:49:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba" <z...@o...pl> wrote in message news:f9rj2a$nnc$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "krzychut" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Przecież sprawdza codziennie
> :-)))
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Pod szkłem...... powiększającym?

8. Data: 2007-08-14 06:53:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba" <z...@o...pl> wrote in message news:f9rj2a$nnc$1@news.onet.pl...

> [...]

A tak naprawdę "żołędź" - owoc dębu, zaś "żołądź" w znaczeniu owocu dębu i
jako zakończenie prącia...

9. Data: 2007-08-14 09:52:11

Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> A tak naprawdę "żołędź" - owoc dębu, zaś "żołądź" w znaczeniu owocu dębu i
> jako zakończenie prącia...

Ja ostatnio chodzac po lesie zastanawialem sie czy zoladz z meskiego
organu plciowego nie wyglada przypadkiem podobnie do tego zoledzia
debowego, ktory wystaje ze swojej miseczki calkiem jak koniec pracia
spod napletka.
I faktycznie. Okazalo, ze nazwa jest taka sama, wbrew co Pansto tu pisza:
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=%BFo%B3%B1d%BC

oraz
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBo%C5%82%C4%85d%C5
%BA_%28botanika%29
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBo%C5%82%C4%85d%C5
%BA_%28anatomia%29

Jest tylko jeden zolĄdz, a zolĘdzia nie ma:
http://so.pwn.pl/lista.php?co=%BFo%B3%EAd%BC

10. Data: 2007-08-14 10:53:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciek" <m...@s...pl> wrote in message

> [...]
> spod napletka.
> I faktycznie. Okazalo, ze nazwa jest taka sama, wbrew co Pansto tu

Zawzięte ze słownika Doroszewskiego, który mam w kompie... Oba znaczenia.
I oba znaczenia znam od dziecka.

Usychający stożek wzrostu
problemy zdrowotne lipy... :( - pomocy!..
Paproć nn
Jak hodować Lilię Voodo?
mączniak