danazol jako tabletka po stosunku?

1. Data: 2003-06-15 19:15:09

Temat: danazol jako tabletka po stosunku?
Od: "Groshek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy danazol mozna stosowac jako tabletke po..., jesli tak to ile przyjac,
jednorazowo?

groshek

2. Data: 2003-06-15 22:12:36

Temat: Re: danazol jako tabletka po stosunku?
Od: "Pablo" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli po........ to polecam Postinor to jedynt taki preparat dopuszczony do
sprzedazy w Polsce

Pozdrawiam Pablo

3. Data: 2003-06-16 08:42:45

Od: "Groshek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli po........ to polecam Postinor to jedynt taki preparat dopuszczony
do
> sprzedazy w Polsce

dzieki, ale w tym poscie chodzi mi o danazol

groshek

4. Data: 2003-06-16 08:46:39

Od: "Avatar" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli po........ to polecam Postinor to jedynt taki preparat dopuszczony
do
> sprzedazy w Polsce

A'Propos, czy postinor jest na receptę? czy można kupić ot tak... a tak
orientacyjnie ile kosztuje?

pozdrawiam,

5. Data: 2003-06-16 09:03:37

Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bck05d$gbf$...@z...polsl.gliwice.pl,
Avatar <u...@i...pl> wystukał:

> A'Propos, czy postinor jest na receptę? czy można kupić ot tak... a
> tak orientacyjnie ile kosztuje?

no bez przesady, oczywiscie ze na recepte. a kosztuje niewiele.

--
Pozdrowienia

Adam
Registered wXPHome user :)

6. Data: 2003-06-16 13:13:43

Od: "Pablo" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Groshek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> do
>
> dzieki, ale w tym poscie chodzi mi o danazol

Moim zdanie Danazol nie może byc stosowany jak środek po...
bo dział:
a.. Hamuje syntezę i uwalnianie hormonów działających na funkcje płciowe,
takich jak gonadotropiny przysadkowe. Działa słabo androgennie.
a.. Wywołuje pseudomenopauzę z zahamowaniem owulacji i brakiem krwawień
miesięcznych. Po przerwaniu leczenia czynność gruczołów wraca do normy.

Pozdrawiam Pablo i nie polecam eksperymentowac z lekami;-)

7. Data: 2003-06-16 13:14:48

Od: "Pablo" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no bez przesady, oczywiscie ze na recepte. a kosztuje niewiele.

No nie wiem czy tak niedrogo:)) wizyta u ginekologa plus sam lek:))

Pablo

8. Data: 2003-06-16 21:23:20

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnim odcinku zobaczylismy:bckfpf$s1k$...@i...gazeta.pl,
Pablo <p...@p...gazeta.pl> ktory/a napisal/a:
| No nie wiem czy tak niedrogo:)) wizyta u ginekologa plus sam lek:))

sam lek ok 48 pln, o recepte, o ile faktycznie jest b. potrzebna - mozna
poprosic na pogotowiu (tlyko nie radze wzywac karetki, trzeba samemu podejsc
i poprosic :) - a cena leku - to naprawde niewiele, biorac pod uwage koszty
po 'nie zazyciu' postinoru...

--
'ja wiem, że nadzieja jest matką głupich.
ale wolę być glupim z nadzieją, niż bez nadziei niemądrym.
człowiek się jakoś spokojniej czuje...' <c> by 'Dudek' Dziewoński

Pozdrowienia
Adam

Re: pytanie o syrop Tusipect
Dyskoteki - środki na dziewczyny
biosteron
[OG] "Aptekarstwo Gdańskie 1399-1339" - sprzedam
pytanie o syrop Tusipect