data ważności

1. Data: 2001-10-18 16:14:14

Temat: data ważności
Od: "NELLA" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Często kupuję sery z pleśnią (sain agur, bluetta valmont i inne). Niestety
często są one już pokrajane i popaczkowane w kawałki. Zastanawia mnie data
ważności : supermarkety podają np. tydzień, ale ja w to wątpię , żeby tego
typu ser trzeba było spożyć w ciągu tego tygodnia.

Ile może leżeć tego typu ser ( w odpowiednich warunkach)?. Czy Ktos widział
może oryginalną datę ważności takiego sera?. Najczęściej nienaruszone kawały
są opakowane w sreberko.

Pozdrawiam
Nella

1. Data: 2001-10-18 16:51:17

Temat: Re: data ważności
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"NELLA" <a...@h...pl> wrote in message
> [...]
kawały
> są opakowane w sreberko.
>

>Z tego co ja sie uczylam na lekcjach marketingu to data waznosci nie
oznacza daty spozycia tylko date po ktorej sklep nie moze towaru juz
sprzedac. Data samego spozycia jest nieco pozniejsza. Co do jogurtow i tym
podobnych to wiem na pewno, ze data spozycia spokojnie moze o tydzien
przekroczyc date waznosci. Jesli chodzi o te sery to nie wiem dokladnie, ale
kilka dni mozesz sobie spoko dodac. Pozdrawiam ))))))))))
M-gosia

Wyslij gratis SMS z site'u mojego 15-letniego synusia

1. Data: 2001-10-22 09:10:47

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mozesz powiedziec cos na temat daty waznosci wyrobow miesnych?

pozdrowienia
Monika
m...@b...pl
UIN 33169566

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qn1jg$9vr$...@n...xs4all.nl...

1. Data: 2001-10-22 14:52:39

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <m...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r0p75$p67$...@n...tpi.pl...
> a mozesz powiedziec cos na temat daty waznosci wyrobow miesnych?
Nie patrz (patrz) na daty, często szczególnie w SuperM nawet przed upływem
terminu wciskają g... To samo dotyczy ryb.
Szczególnie, robi to "mój ulubiony" HIT na Pradze w W-wie.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-23 06:58:39

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryb to ja w ogole nie kupuje ;-(((( moja siostra raz kupila sliczna w SuperM
rybe po poludniu, przy czym wieczorem nie nadawala sie do zrobienia (chyba c
ala oliwa zdazyla juz z niej splynac), nie powiem ze jestem szczesliwa bo ko
cham jesc ryby
(a ogolnie robie chyba dobrze bo jak cos wyglada mi podejrzanie to z zasady
wole wyrzycic nawet najlepszy smakolyk niz potem odpokutowac, tym bardziej z
e ostatnio mialam okazje odwiedzac kolege po zatruciu pokarmowym w szpitalu,
niewesoly widok

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:9r1bio$mfm$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
> terminu wciskają g... To samo dotyczy ryb.
> Szczególnie, robi to "mój ulubiony" HIT na Pradze w W-wie.

szczęsliwym
potrawka ew rosol z zoladkow
...o zupie podanej w chlebie.
KARPATKA - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie !!!
kluski slaskie