decyzja

11. Data: 2006-05-22 21:59:34

Temat: Re: decyzja
Od: "Mortifer" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czasami kobieta nie chce wychodzic za maz. Trzeba wziac pod uwage
taka ewentualnosc.
Co to wogóle za pytania? Na grupie dyskusyjnej? O psychologii? (Moze
lepiej na soc.seks?)

Mortifer

12. Data: 2006-05-22 22:15:27

Od: Piotr Łysek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):
> [...]
> jakąkolwiek ponadprzeciętną indywidualistką jest straszne ;) )
>
> Nie musisz się martwić o to, czy ona sie wystraszy, gdy poprosisz ją o rękę,
> bo ona tylko na to czeka ;) Cały czas marzy o tym, aby stanąć w końcu z
> jakimś buraczkiem na ślubnym kobiercu i pozbyć się obaw typu " zostanę starą
> panną". Marzy o tym, aby prać Twoje brudne skarpetki i upajać się zapachem
> Twego oddechu, gdy będziesz pijany. Będzie w pełni zadowolona, gdy każdą
> niedzielę będziecie spędzać przed telewizorem. A szczególnie ją będzie
> podniecać, gdy tak jej dmuchniesz w nos dymem papierosowym :) wtedy to już

Gość ma poprosić o rękę kobietę nad której zdanie ceni przypadkowy ciąg
literek od przypadkowej użytkowniczki usenetu na przypadkowej grupie o
przypadkowej nazwie w przypadkowym państwie... lub nie ceni więc kobieta
owa musi być jego halucynacją, lub ona też jest taka niezdecydowana...

Nie małpujcie innych. Wcale nie trzeba brać ślubu (eureka). A jak już
chcecie to się po prostu hajtnijcie i z głowy - co komu do tego?

Decyzje musicie podjąć wspólnie (eureka) - ty i kobieta, nie inaczej (np
ty, kobieta i grupa).

13. Data: 2006-05-22 23:17:51

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz napisał(a):
> Witam
> Jaki waszym zdaniem jest najlepszy wiek na małżeństwo ,
nie ma znaczenia, ale najlepiej tak żeby żeby mieć już wszystko
poukladane: praca, studia, a nawet mieszkanie
> taz żeby za wcześnie se życia nie marnować?
jak będziecie prowadzić kalendarzyk małżeński, albo sie zabezpieczać to
będziecie bawić się nawet do starości.
> Drugie pytanie brzmi po jakim okresie chodzenia z kobietą
> najlepiej poprosić ja o rękę tak zeby nie zwatpila i tak
> zeby nie bylo za wczesnie na podjecie tej strasznej
> decyzji.
a to zależy od kobiety. jedne są szybkie drugie wolniejsze.
Jedne będą chciały czekać, drugie nie to już musisz sam zdecydować albo
sie jej zapytać kiedy najchętniej wyszłaby za mąż, czy studia są dla
niej ważne, czy chciałaby teraz założyć rodzinę, czy chciałaby zwiedzić
świat nim wejdzie w zycie rodzinne itd.
Na pewno nie jest na miejscu prosić o rękę po miesiącu chodzenia, z
drugiej strony znam osoby które ze soba były 9 lat i sie rozstały.
> Pozdrawiam

Pozdrowienia Twiza

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

14. Data: 2006-05-23 00:44:39

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czym ponadprzecietna Paula tlumaczy strach przed seksem analnym
pani Freud?

15. Data: 2006-05-23 00:50:21

Od: "Jesus" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jaki waszym zdaniem jest najlepszy wiek na malzenstwo ,
>taz zeby za wczesnie se zycia nie marnowac?

Im mlodsza tym latwiej sobie wychowac.

16. Data: 2006-05-23 03:21:19

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula; <e4tbn3$p3l$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
>
> Wiek nie ma żadnego znaczenia ;) Ważne jest tylko to, czy :
> a) kobiecie odpowiada rola kury domowej (przede wszystkim musi umieć

Nooo

> b) uznaje "zwierzchnią władzę" przyszłego męża i będzie się starała robić
> wszystko, aby mu dogodzić

Nooo

> c) zgadza się na seks analny

Nooo

> [...]

> (jeśli ona nie spełnia tych warunków, to lepiej daj se spokój. Życie z
> jakąkolwiek ponadprzeciętną indywidualistką jest straszne ;) )

Ciekawe doświadczenia. ;) Rozumiem, że różnica pomiędzy kobietami
zamężnymi a pannami polega na podleganiu tych pierwszych zachowaniom
seksu analnego?

> [...]
> niedzielę będziecie spędzać przed telewizorem. A szczególnie ją będzie
> podniecać, gdy tak jej dmuchniesz w nos dymem papierosowym :) wtedy to już

I w ten piękny sposób zadeklarowałaś się jako stara panna. Być może
kiedyś przyjdzie Ci ochota na zamążpójście, ale na przeszkodzie staną
Twoje własne słowa, które wypowiedziałaś, żeby uargumentować własne lęki
i postawy wobec małżeństwa, staropanieństwa i facetów. A później
będziesz miała pretensję, że facet nie lubi indywidualistek, które na
dzień dobry mają stek bzdurnych, ale bardzo logicznych argumentów. ;)

Masz rację Paulo - ja też bym nie chciał się zgodzić na seks analny -
ale po co pytać, sprawdzać, skoro taki omnibus jak Ty to wszystko wie -
wystarczy przeczytać. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

17. Data: 2006-05-23 03:24:25

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Łysek; <e4tbbo$nnl$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Może cię zaskocze, ale:
> Najlepszym wiekiem na małżeństwo jest (tututu tuturu) Najlepszy wiek na
> małżeństwo!

Eeee. Nim młodszy tym lepszy. Później masz do czynienia z przypadkiem
Pauli. Mnóstwo racjonalizacji, które trzeba będzie zwalczać i
udowadniać, że nie jest się wielbłądem przed i po ślubie, bo kobieta
mając papier i widząć, że to nie prawda [słowa Pauli - racjonalizacje] i
tak w chwilach zwątpienia będzie myślała, że "seks analny" jeszcze przed
nią, a to co jest, to dla niepoznaki. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

18. Data: 2006-05-23 07:14:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

P:
> Wiek nie ma żadnego znaczenia ;) Ważne jest tylko [...]

Kuriozalne podejscie.

Czy dorastanie w rodzinie niepelnej mialo moze jakis wplyw
na uksztaltowanie sie takich twoich pogladow?

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

19. Data: 2006-05-23 07:53:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

T:
> [.../kiedy "najlepiej" sie ozenic/...]

Podobno kobiety w dowolnym wieku uwazaja ze
sa w najlepszym wieku do zamazpojscia.

Natomiast mezczyzni podobno zwykle uznaja,
ze sa za mlodzi aby sie zenic...
dopoki nie osiagna wieku w ktorym przestaja
interesowac sie kobietami, co [przez pryzmat
doswiadczen] powoduje zmiane ich nastawienia
na "im wczesniej tym lepiej"...
czego znowu bardzo czesto nie potwierdzaja
doswiadczenia tych mezczyzn (oraz kobiet),
ktorzy w ten wlasnie sposob postapili.

Z kolei znaczna czesc kobiet twierdzi, ze
najlepszy wiek dla kandydata do ozenku to 30-40...
jednak biorac pod uwage ze tak uwazaja niemal
wylacznie kobiety rozwiedzione tudziez [z reguly
wiecznie samotne] feministki, raczej nie nalezy
w to przesadnie wierzyc.

Na pewno jest to kwestia w duzym stopniu
indywidualna.

20. Data: 2006-05-23 09:10:56

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" napisał:

> Jestes oblesnie glupia.

To Ty jesteś głupi, jeśli kobiety od mężczyzny nie odróżniasz.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 62.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

Fazy snu - pytanie
Kto pomoże studentkom spragnionym wiedzy...?:)
Kto pomoże studentkom spragnionym wiedzy....?:)
kumpel?
Re: Cogito ergo sum-warunkiem jakości istnienia? ;)