definicja deontologii farmaceutycznej - prooooszę!

1. Data: 2005-01-19 09:22:01

Temat: definicja deontologii farmaceutycznej - prooooszę!
Od: <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

koleżanka nmie poprosiła, jeśli ktoś może podać definicję deontologii i etyki
farmaceutycznej, to będę wdzięczny
szukałem na przeglądarkach, ale nie znalazłem prawie nic

pozdrawiam forumowiczów!
Arek

2. Data: 2005-01-19 20:35:57

Od: "Przemysław Sajewski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos co juz niestety nie istnieje...
pzdr
Przemek

3. Data: 2005-01-20 11:31:46

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Etyka aptekarska okresla obowiazki moralne, wynikajace z ogolnych zasad
etycznych, stosowanych w zawodzie aptekarskim. Zobowiazuje ona aptekarza do
ich przestrzegania i dbania o godnosc zawodu" cyt. Art. 1. Kodeksu Etyki
Aptekarza RP (tekst znowelizowany w 1999r.)

pozdr.
taugusty

Apteki
jak dlugo wazny lek po podzieleniu?