defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!

1. Data: 2003-10-15 18:20:26

Temat: defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
Od: "Kruszynka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym się pozbyć blony dziewiczej,(sposob tradycyjny ,tzn. w czasie
stosunku - odpada, gdyz b.boje się bólu).wiem,ze to można zrobić
chirurgicznie u ginekologa w znieczuleniu,ale ja do ginekologa nie
chodzę.dlatego zamierzam to "załatwić" we wlasnym zakresie i proszę o podanie
nazwy np.żelu lub nazwy zastrzyku znieczulającego,ktorego w takich wypadkach
stosuje ginekolog.Mam dostęp do leków znieczulających,tylko muszę znać nazwę
odpowiedniego w tym przyadku środka.. I jeszcze jedno pytanie: nie wiem,jak
jest zbudowana moja blona dziewicza, dlatego muszę się liczyc z krwawieniem
po czyms takim...jak je zahamować w razie czego?czy moze samo ustąpi?I czy
taki zastrzyk daje sie w posladek?:)bardzo zalezy mi na odpowiedzi na moje
pytania.

2. Data: 2003-10-15 18:32:23

Temat: Re: defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sposób na błonę

1. kup szampana (alkohol najlepiej znieczula)
2. wypij duszkiem
3. butelkę wsadź sobie głęboko

i po kłopocie

3. Data: 2003-10-15 18:52:09

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taki zastrzyk daje sie w posladek?:)bardzo zalezy mi na odpowiedzi na moje

Żartujesz sobie? :-/
Gdyby Bóg chciał, żebyśmy to sobie same robiły żelami itepe, to po co by
tworzył facetów? Wierz mi... ból to nic w porównaniu do przyjemności, jaką
daje "pozbywanie się błony w tradycyjny sposób". I co ważniejsze ból
przemija niezauważony a przyjemność zostaje na dłuuuuuuuuuuuuuuugo. Coś jak
w reklamie czekolady Wedla ;-)

Życzę wszystkim dobrej nocy i... udanych defloracji ;-D

D.

4. Data: 2003-10-15 18:56:41

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak na marginesie... nie wiecie przypadkiem, czy w naszym kraju można
sobie zrobić zabieg odtworzenia błony dziewiczej? I ile to kosztuje? Bo ja
bym chętnie deflorację jeszcze raz przeżyła. Beż żeli znieczulających rzecz
jasna. Wow! %-D

D.

5. Data: 2003-10-15 18:59:47

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmk597$qfl$...@t...icpnet.pl,
Dorota D. <p...@n...gazeta.pl>:
> A tak na marginesie... nie wiecie przypadkiem, czy w naszym kraju
> można sobie zrobić zabieg odtworzenia błony dziewiczej?

Spróbuj moze:
http://www.google.pl/search?q=refloracja
;)

--
Robert

6. Data: 2003-10-15 19:06:06

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> chcialabym się pozbyć blony dziewiczej,(sposob tradycyjny ,tzn. w czasie
> stosunku - odpada, gdyz b.boje się bólu

No bez przesady z tym bólem, bajki jakieś, i postaraj się o "naturalny
srodek" wczesniej poddając się profilaktycznie znieczuleniu w postaci winka.

pozdr

cherokee

7. Data: 2003-10-16 08:30:35

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> No bez przesady z tym bólem, bajki jakieś, i postaraj się o "naturalny
> srodek" wczesniej poddając się profilaktycznie znieczuleniu w postaci winka.

tylko nie przsadz ze znieczulaniem partnera, bo "deflorator" straci
moc sprawcza :)

znik.

8. Data: 2003-10-16 08:52:41

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" napisała ...

> [...]
> stosunku - odpada, gdyz b.boje się bólu).wiem,ze to można zrobić
> chirurgicznie u ginekologa w znieczuleniu,ale ja do ginekologa nie

No jasne, że nie chodzisz ...
Bo trolle to takie stworki, które z pomocy lekarskiej przecież nie
korzystają.
Uprasza się nie karmić !

Mała Mi

9. Data: 2003-10-16 10:24:31

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Kruszynka,

W Twoim liście datowanym 15 października 2003 (20:20:26) można przeczytać:

> [...]
> taki zastrzyk daje sie w posladek?:)bardzo zalezy mi na odpowiedzi na moje

Dziewczyno, co Ty za bzdury piszesz? Sama masz zamiar sie znieczulic i
usunac sobie blone dziewicza? Po pierwsze nie masz pojecia ile strodka
znieczulajacego sobie podac - kazdy organizm inaczej reaguje; taka
wiedze posiada tylko specjalista po wykonaniu badan i przeprowadzeniu
szczegoolowego wywiadu. We wlasnym zakresie mozesz uzyc co najwyzej
zelu miejscowo znieczulajacego, co w tym przypadku jest bez sensu.
Po drugie nikt nie moze poradzic Ci jakiego srodka powinnas uzyc,
gdzyz byloby to niezgodne z prawem (patrz wyzej).
Kolejna sprawa to totalny brak warunkow. Chcesz sobie zafundowac
jakies paskudztwo, ktore bedzie Ci sie papralo?
I ciekawe czym wykonasz sobie zabieg? Rany - ludzie, myslcie troche.
Mozesz duzo gorzej wyjsc (pod wzgledem bolowym rowniez) jak dokonasz
zabiegu na sobie metoda chalupnicza, niz jakby doszlo do defloracji
blony metoda tradycyjna...

--
Pozdrowienia,
Anka

10. Data: 2003-10-16 12:01:19

Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierz mi... ból to nic w porównaniu do przyjemności, jaką daje "pozbywanie
się błony w tradycyjny sposób".

Hmmm....
Obawiam sie, ze Twoje stwierdzenie jest prawda w przypadku raczej niezbyt
trwalych blon.
Hania

<Dobry GASTROENTEROLOG(Gastrolo g) we Wrocławiu>
Obnizenie poziomu testosteronu...
neurolog we Wrclawiu
Bóle łydek u 8 latka
Poradzcie - paraliz dloni, wysokie cisnienie a wczesniejszy upadek i uderzenie w glowe.