dekatyzuje - co to znaczy?

1. Data: 2004-08-23 09:57:15

Temat: dekatyzuje - co to znaczy?
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie moze banalne i glupie ale wole zapytac niz udawac ze wiem
joanna na swojej stronie o patchworkach napisala ze dekatyzuje tkaniny przed
praca
http://www.jblasz.republika.pl/galeria.html
co to znaczy?
jak to sie robi?
jaki jest efekt tego?

kasiatoya (niedoinformowana)

1. Data: 2004-08-23 10:03:10

Temat: Re: dekatyzuje - co to znaczy?
Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to znaczy?
> jak to sie robi?
> jaki jest efekt tego?
>
> kasiatoya (niedoinformowana)

Wkladasz bawelniane tkaniny do miski i zalewasz je wrzatkiem, tak, zeby byly
cale przykryte. Trzymasz tam do chwili, kiedy woda ostydnie na tyle, zebys
mogla tkaniny wyjac. Nie wyrzymaj, bo sie bardzo pogniota, najlepiej takie
ociekajace powisc do wyschniecia.

Robi sie to po to, zeby tkanina sie zbiegla, tyle ile ma sie zbiedz przed
szyciem a nie po uszyciu. Poza tym wtedy widzisz, ktory material farbuje -
wtedy pluczesz go tak dlugo az przestanie, jezeli ciagle farbuje to go nie
uzywasz.

Pozdrawiam - Eva

1. Data: 2004-08-23 10:21:06

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy pluczesz go tak dlugo az przestanie, jezeli ciagle farbuje to go nie

dzieki za wyjasnienia :)

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-08-23 12:51:04

Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eva napisał:

(...)
> Wkladasz bawelniane tkaniny do miski i zalewasz je wrzatkiem, tak, zeby byly
> cale przykryte. (...)

Jesteś pewna, że zalewamy wrzątkiem?

pozdrawiam Krycha

1. Data: 2004-08-26 06:30:05

Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś pewna, że zalewamy wrzątkiem?

Dokladnie wrzatkiem, ja go akurat gotuje w elektrycznym czajniku. I wlewam
tyle "czajnikow", az caly material sie zanurzy :)))

Oczywiscie mowimy o materialch ze 100% bawelny !!!!!!!. Inne ponoc
dekatyzuje sie zelazkiem., ale tu sie nie wypowiadam, bo nie mam w tym
temacie absolutnie zadnych doswiadczen, a z bawelna mam jak najbardziej wiec
sie "mądrzę" :))))))

Pa - eva

[szydełko] letnie płaszczyki
Allegro xxx