Re: dentysci

From: a...@a...com (Anika6042)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 26 Jan 2002 18:52:16 GMT
Subject: Re: dentysci

From: "Iwonka" i...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 10:24 AM Eastern Standard Time

U?ytkownik <a...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
news:2752.00000438.3c51ad24@newsgate.onet.pl...
> twoja ojczyzna jest w Polsce - obrazajac wszystkich polakow i wyzywajac ich
od
> partaczy robisz to takze sobie.
>
> adam
>
> ps: w zeszlym roku zaliczylem napewno wiecej kursow i szkolen od ciebie...

nie przejmuj sie nasza rodaczka, prezentuje ona typowy
obraz Polaka na obczyznie. W stanach oszczedza na ubezpieczeniu
dentystycznym, na dentyste ja nie stac (nie wiem jaki ma zawod
w Stanach ale z tych jej "oszczednosci" nie wynika, zeby jakis
prestizowy, bo i forsy nie za duzo a i swiadomosc zdrowotna licha)
zawsze na wszystko narzekajacy. Przykro mi to stwierdzic ale
wielokrotnie wstyd za Polakow w amerykanskim gabinecie dentystycznym.
iwona

Abstrachujac od pani wyksztalcenia stomatologicznego pozwoli pani zapytac:
gdzie pani sie uczyla jezyka polskiego? Widzi mi sie, ze moj po wielu latach
za granica jest lepszy niz ten ktory pani reprezentuje.
Anika