Re: dentysci

From: a...@a...com (Anika6042)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 26 Jan 2002 19:04:50 GMT
Subject: Re: dentysci

From: "Lukasz" l...@p...pl
Date: 1/26/02 5:25 AM Eastern Standard Time

>Ja to wszystko wiem, nie unos sie. Bylam w Polsce i nie moglam sie nadziwic
>zmianom. Polska jest teraz piekna. Ja pisze o nieuczciwosci i pazernosci
>NIEKTORYCH lekarzy. Moze mialam pecha i trafilam na wyjatkowych partaczy i
>pazernych szakali ktorych dotyczyl inny moj posting. Faktem jest jednak ze
tak
>bylo a moj stary lekarz dowiedziaqszy sie ze jestem ze Stanow chcial
odemnie
>wyzsze honorarium niz od innych pacjentow.
>Jesli zas chodzi o euro to nie ma sie chyba czym zachwycac jeszcze na
> [...]

No widzisz problem jest w tym, ze uogolniasz. Tak jak wszedzie tak i u nas
lekarze sa rozni... Znam wiele przypadkow ze Stanow, Francji czy Niemiec
glupoty ignorancji i niekompetencji, a takze wiele przypadkow u nas.
Generalnie uogolniajac obrazasz w duzym stopniu tych uczciwych (ktorych tez
jest niemalo) dlatego nie dziw sie, ze ludzie zareagowali ostro...
pozdrowienia
Lukasz

W moim postingu napisalam wyraznie, ze mam na mysli lekarzy z ktorymi przyszlo
mi sie zetknac. Wiedzialam, ze jest to grupa medyczna i ze wsadzam kij w
mrowisko. Jednak tak bylo. Oprocz dentysty odwiedzilam rowniez mojego starego
lekarza, kiedys to byl czlowiek z klasa z powolaniem do zawodu. Jakie bylo
moje zdumienie kiedy poszlam do niego do kliniki by umowic sie na wizyte / nie
wiedzialam gdzie ma swoj nowy gabinet/ a ten nie chcial ze mna zamienic ani
slowa tylko prosil: "przyjdz do gabinetu jutro" chodzilam, oczywiscie i od
pacjentow w poczekalni dowiedzialam sie, ze place wiecej niz wszyscy o 20 zl.
Wiadoma sprawa ze stac mnie na zaplacenie 80 zl za wizyte pewnie kupilabym mu
jeszcze piekny prezent jednak liczy sie fakt. Acha jeszcze pan doktor kazal mi
przychodzic do siebie raz w tygodniu sic!
Sami dobrze wiecie jak jest nieraz w tym miejscu ja stawalam w obronie polskich
lekarzy na ktorych ostro narzekano. Teraz widze, ile w tym bylo racji.
Anika