dentysta

1. Data: 2017-09-19 21:50:04

Temat: dentysta
Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie w warszawie są jacyś normalni dentyści a nie kowale specjaliści od
torturowania?

2. Data: 2017-09-19 22:02:50

Temat: Re: dentysta
Od: Szyk Cech <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2017 o 21:50, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
'POPIS/EU pisze:
> gdzie w warszawie są jacyś normalni dentyści a nie kowale specjaliści od
> torturowania?

Na Grochowie jest niejaki Cieślak. Można go spotkać w klubie Speluno -
do niego się zgłoś...

3. Data: 2017-09-19 22:08:45

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Grochowie jest niejaki Cieślak. Można go spotkać w klubie Speluno -
> do niego się zgłoś...

ale ja chcialem sobie tylko wytatuować gołą babe na jedynce
a ty mi zalecasz speca od zdejmowania...

Ktoś pamięta nazwę maści z reklamy TV ostatnio...?
politechnika warszawska
to może o raczku?
Wada krótkowzroczności - wykazanie kłamstwa na jej temat
higiena w gabinecie lekarskim