dentysta sadysta?

1. Data: 2012-01-01 20:06:47

Temat: dentysta sadysta?
Od: "bonus09" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram się do dentysty , nie jestem wytrzymały na ból i mama zamiar go
poprosić o skuteczny zastrzyk przeciwbólowy .
Jakie są najskuteczniejsze ?

2. Data: 2012-01-01 22:40:47

Temat: Re: dentysta sadysta?
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-01 21:06, bonus09 pisze:
> Wybieram się do dentysty , nie jestem wytrzymały na ból i mama
> zamiar go poprosić o skuteczny zastrzyk przeciwbólowy .
> Jakie są najskuteczniejsze ?

Ale po co od razu sie truc? Zapytaj go najpierw o cene tego zastrzyku -
to znaczaco pozwala podniesc wszelkie progi wytrzymalosci na bol...

Pozdro

Maseł

3. Data: 2012-01-02 02:22:53

Od: "wtabc" <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maseł" napisal:
> Ale po co od razu sie truc? Zapytaj go najpierw o cene tego zastrzyku -
> to znaczaco pozwala podniesc wszelkie progi wytrzymalosci na bol...

Truć? A co takiego trującego jest w zastrzykach znieczulających? Jaka jest
szkodliwość takiego zastrzyku aplikowanego raz na jakis czas?

Cena wcale nie jest zwykle jakas zabójcza. Zwykle 20-50zł. Przy solidnej
próchnicy nie warto się cackać i lepiej sobie zaoszczędzić stresu i
cierpienia.

A propos nazwy wątku: pilnować, żeby dentysta faktycznie nie był sadystą. I
żeby sam nie był znieczulony:
http://www.dentystasadysta.pl/2011/11/skuteczne-znie
czulenie-u-dentysty/ ;)

--
Pozdr.
wtabc

4. Data: 2012-01-02 08:41:59

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bonus09" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wybieram się do dentysty , nie jestem wytrzymały na ból i mama zamiar
> go poprosić o skuteczny zastrzyk przeciwbólowy .
> Jakie są najskuteczniejsze ?

W USA dentysci kaza przed wizyta polknac ze dwie tabletki witaminy C.

Kiedys Pauling leczyl wszystko Vit C ale okryto jedynie ze ta witamina dzial
przeciwbolowo.
S*

5. Data: 2012-01-02 09:11:11

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-01 21:06, było cicho i spokojnie, aż tu bonus09 jak
pierdolnie:
> Wybieram się do dentysty , nie jestem wytrzymały na ból i mama
> zamiar go poprosić o skuteczny zastrzyk przeciwbólowy .
> Jakie są najskuteczniejsze ?

Obecnie znieczulenie miejscowe stosuje sie tylko przy wyrywaniu lub
leczeniu kanalowym.
Dentysta, do ktorego chodze juz od lat zaklada pacjentom czujnik,
najczesciej chyba na ware i wtedy gdy tylko chocby zbliza sie do
bolesnego momentu, to urzadzenie podlaczone do niego sygnalizuje to
dzwiekiem i wychyleniem wskazowki na mierniku, prawdopodobnie na
zasadzie zmiany opornosci tkanek.
Podobnie jak tradycyjne borowanie, juz od dawna nie wykonuje sie
elementami sciernymi tylko piaskowaniem.
Chyba, ze sie chodzi do jakiegos starego grzyba, ktory urzywa jeszcze
prymitywnych metod i narzedzi.

6. Data: 2012-01-02 11:12:45

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-01 21:06, bonus09 pisze:
> Wybieram się do dentysty , nie jestem wytrzymały na ból i mama zamiar go
> poprosić o skuteczny zastrzyk przeciwbólowy .
> Jakie są najskuteczniejsze ?

Zależy, co masz do roboty z zębami.
Jeżeli borowanie w szyjce zęba, czy coś blisko nerwa, to zdecydowanie
warto zastrzyk. Nie wiem, jak tam usługi "bezpłatne" z NFOZ, czy wogóle
refundują znieczulenie, a jak tak, to jakie to znieczulenie jest?
Płaciłem ostatnio 15 zł za znieczulenie prywatnie i nie czułem
absolutnie nic.

- -
Jacek

7. Data: 2012-01-02 15:34:48

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 stycznia 2012, 23:40:47 UTC+1 użytkownik Maseł napisał:
> Ale po co od razu sie truc? Zapytaj go najpierw o cene tego zastrzyku -
> to znaczaco pozwala podniesc wszelkie progi wytrzymalosci na bol...

Są też inne sposoby;p
Jeden jest nawet wymieniony w legendzie o królu Łokietku. Gdy przyszedł
kowal (tak, to kowale wtedy wyrywali zęby), by dokonać resekcji
bolącego zęba, król wymógł, aby ten zabieg był bezbolesny. A zabieg
wyglądał w ten sposób, że kowal - gdy trzymał już szczypcami bolący ząb -
to przytknął do brody króla rozpalone żelazo. Król tak gwałtownie
cofnął głowę, że nie poczuł wyrywania zęba. Sam to potem przyznał.

--
Pozdrawiam :)
JM

8. Data: 2012-01-02 18:31:16

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wybieram się do dentysty , nie jestem wytrzymały na ból i mama zamiar
>go poprosić o skuteczny zastrzyk przeciwbólowy .
>Jakie są najskuteczniejsze ?

100% skutecznosci

koniecznie trzeba isc do mezczyzny; gdy juz stanie nad tobaz kombinerkami
lapiesz go za jaja tak zeby wydal cichy dzwiek i pytasz: nie sprawimy sobie
bolu - prawda?

plumke

9. Data: 2012-01-02 20:39:49

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bonus09 <b...@g...pl> napisał(a):

> Wybieram się do dentysty , nie jestem wytrzymały na ból i mama zamiar go
> poprosić o skuteczny zastrzyk przeciwbólowy .
> Jakie są najskuteczniejsze ?

Nie ma skutecznych leków przeciw bólowych w takich sprawach
są dobre znieczulenia
ważne też jest dobre wbicie zaszczyku

Zapraszam na forum
http://sdtv.phorum.pl/

10. Data: 2012-01-03 06:12:10

Od: "ja" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale po co od razu sie truc? Zapytaj go najpierw o cene tego zastrzyku -
> to znaczaco pozwala podniesc wszelkie progi wytrzymalosci na bol...
xxxxxxxxxxxxxx

problem w tym że niewiem jak się preparat do znieczulenia miejscowego
nazywa?

dieta po zawale
śmierdzący wątek - pot 'pot pachami' i pot w butach
odczulanie - na czym polega, czy działa, czy szkodzi,czy warto
ASPAT i ALAT
rezonans