depakine chrono + jednorazowa dawka alkoholu = ???

1. Data: 2003-11-04 19:37:18

Temat: depakine chrono + jednorazowa dawka alkoholu = ???
Od: "Łukasz Studniarz" <lukastu@USUN_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Już kiedyś pytałem o to, ale teraz mam bardziej konkretne pytanie. Czy
biorąc lek na padaczke - depakine chrono mogę zarzyć jeden - jedyny raz
większą dawkę alkoholu - pisząc większą mam na myśli porządne "spicie się".
Co myślicie?

--
Pozdrawiam z Kołobrzegu
Łukasz Studniarz

2. Data: 2003-11-04 20:27:16

Temat: Re: depakine chrono + jednorazowa dawka alkoholu = ???
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 20:37:18 +0100, Łukasz Studniarz wrote:

> [...]
> większą dawkę alkoholu - pisząc większą mam na myśli porządne "spicie się".

Nie należy łączyć leków przeciwpadaczkowych z alkoholem. Poza tym
depakina sama w sobie nie jest obojętna dla wątroby, a w tandemie z
alkoholem będzie działać synergistyczne. Wiesz o tym zapewne doskonale.
Nawet jeśli ktoś napisze tu, że myśli inaczej - nie zmieni to faktów.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2003-11-05 20:02:37

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biorąc lek na padaczke - depakine chrono mogę zarzyć jeden - jedyny raz
> większą dawkę alkoholu - pisząc większą mam na myśli porządne "spicie

Myslimy, że chcesz mieć kolejny napad i, że nie lubisz swojej wątroby. Ale
wybór należy do Ciebie.

Co to jest "indurowane" ? - wdzięczny za pomoc.
Zna ktos moze jakiegos dobrego Psychologa z Wroclawia.
Prosze o przetłumaczenie
Szukam Romy
Wycinanie krwiaka na hemoroidzie.