depilacja laserowa

1. Data: 2003-12-02 20:04:34

Temat: depilacja laserowa
Od: "Magdalena" <m...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest ktos kto moze mi z czystym sumieniem powiedziec ze depilacja
laserowa mu (jej) pomogla.
Jesli tak, to po ilu zabiegach? Wydaje mi sie ze probowalam juz wszystkiego
innego, ale bez skutku.Dlatego musze miec tym razem pewnosc.Najlepiej od
kogos kto to ma ten problem juz z glowy.Pozatym chodzi tez o cene
(niebagetelna) jesli juz mowa o kilku albo kilkunastu zabiegach.
Pozdrawiam i czekam. Magdalena.

2. Data: 2003-12-02 20:23:22

Temat: Re: depilacja laserowa
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest ktos kto moze mi z czystym sumieniem powiedziec ze depilacja
> laserowa mu (jej) pomogla.

Bylo na grupie pl.rec.uroda. niezle komus ta metoda "dopiekla".
Poszukaj w archiwum (niedawno to bylo) tej grupy.
Brrrrrr.

Szanna

Prosba o ocene badan kardiologicznych
Re: ochraniacze na obuwie...