Re: depilacja w ciąży

From: "Iza" <c...@o...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: depilacja w ciąży
Date: Sat, 18 May 2002 11:32:24 +0200

Użytkownik "Claire" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ac3a9a$lpi$1@absinth.dialog.net.pl...
> Po pierwsze nikt nie odpowiedział na moje pytanie :(, po drugie tak to
była
> prowokacja i daliście się wciągnąć (przepraszam :).

A wiec jednak jestes paskudnym, glupim trollem.

Po trzecie nie jestem w
> ciąży, ale gdybym była, to pewnie bym usunęła, ale to już inny problem.

Cale szczescie, Bogu dziekowac...

> Po piąte, (choć powinno byc na samym początku) dziękuję Ci Mikrus, więcej
> takich jak my i świat będzie lepszy.

Dla kogo lepszy???

Tak nawiasem to spieprzajmy z kraju,
> gdzie mieszkają tacy jak marqz :), wstyd mi za niego.

To moze rzeczywiscie spieprzajcie...

> Pozdrawiam jeszcze raz i pozostawiam moje pytanie aktualne
> Z JAKIEGO POWODU PRODUCENT PISZE NA OPAKOWANIU DEPILATORA "NIE STOSOWAĆ U
> KOBIET W CIĄŻY"

Ty naprawde jestes malo inteligentna, nie wiesz, ze cos moze zaszkodzic
dziecku, a nie tylko nozkom beztroskiej mamusi?!? Otoz, pewnie w skladzie
tego depilatora jest cos, co przenikajac do krwioobiegu moze uszkodzic
rozwijajacy sie plod. Wiesz juz? Moze trudno jest Ci wyobrazic sobie, ale sa
kobiety, ktore dbaja o rozwijajace sie w ich lonie zycie...

> czy ktoś moze odpowiedzieć bez zbędnych emocji?

U normalnego czlowieka, emocje w takich sytuacjach nie sa zbedne, wrecz
przeciwnie, swiadcza o czlowieczenstwie.

> Aha, vllv - Marta, przepraszam, nie Ci pomóc, ale jak tylko coś znajdę dam
> znać. Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale da się chyba coś znależć w Czechach.

Marta, zastanow sie...moze jednak nie chcesz zabic swojego dziecka.

I na koniec, ktos tu sie podpisuje "Iza" (pierwszy raz widze na grupach)
zawlaszczajac mojego nicka, prezentuje przy tym opinie, pod ktorymi w zadnym
razie nie chcialabym sie podpisac... Jesli wciaz bedzie tu dzialac, to
zmienie mojego nicka, choc mam nadzieje, ze byl to jednorazowy wystep
goscinny.
Pozdrowienia dla wszystkich normalnie myslacych
Iza