Re: depilacja w ciąży

1. Data: 2002-05-17 16:14:30

Temat: Re: depilacja w ciąży
Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze nikt nie odpowiedział na moje pytanie :(, po drugie tak to była
prowokacja i daliście się wciągnąć (przepraszam :). Po trzecie nie jestem w
ciąży, ale gdybym była, to pewnie bym usunęła, ale to już inny problem. Po
czwarte jestem na 4 roku optyki i nie szkajam się po ulicach i nie mam
tipsów (oh, jak mi przykro marqz - nie trafiłeś).
Po piąte, (choć powinno byc na samym początku) dziękuję Ci Mikrus, więcej
takich jak my i świat będzie lepszy. Tak nawiasem to spieprzajmy z kraju,
gdzie mieszkają tacy jak marqz :), wstyd mi za niego.
Pozdrawiam jeszcze raz i pozostawiam moje pytanie aktualne
Z JAKIEGO POWODU PRODUCENT PISZE NA OPAKOWANIU DEPILATORA "NIE STOSOWAĆ U
KOBIET W CIĄŻY"
czy ktoś moze odpowiedzieć bez zbędnych emocji?
Aha, vllv - Marta, przepraszam, nie Ci pomóc, ale jak tylko coś znajdę dam
znać. Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale da się chyba coś znależć w Czechach.

2. Data: 2002-05-18 09:32:24

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claire" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
> Po pierwsze nikt nie odpowiedział na moje pytanie :(, po drugie tak to
była
> prowokacja i daliście się wciągnąć (przepraszam :).

A wiec jednak jestes paskudnym, glupim trollem.

Po trzecie nie jestem w
> ciąży, ale gdybym była, to pewnie bym usunęła, ale to już inny problem.

Cale szczescie, Bogu dziekowac...

> Po piąte, (choć powinno byc na samym początku) dziękuję Ci Mikrus, więcej
> takich jak my i świat będzie lepszy.

Dla kogo lepszy???

Tak nawiasem to spieprzajmy z kraju,
> gdzie mieszkają tacy jak marqz :), wstyd mi za niego.

To moze rzeczywiscie spieprzajcie...

> Pozdrawiam jeszcze raz i pozostawiam moje pytanie aktualne
> Z JAKIEGO POWODU PRODUCENT PISZE NA OPAKOWANIU DEPILATORA "NIE STOSOWAĆ U
> KOBIET W CIĄŻY"

Ty naprawde jestes malo inteligentna, nie wiesz, ze cos moze zaszkodzic
dziecku, a nie tylko nozkom beztroskiej mamusi?!? Otoz, pewnie w skladzie
tego depilatora jest cos, co przenikajac do krwioobiegu moze uszkodzic
rozwijajacy sie plod. Wiesz juz? Moze trudno jest Ci wyobrazic sobie, ale sa
kobiety, ktore dbaja o rozwijajace sie w ich lonie zycie...

> czy ktoś moze odpowiedzieć bez zbędnych emocji?

U normalnego czlowieka, emocje w takich sytuacjach nie sa zbedne, wrecz
przeciwnie, swiadcza o czlowieczenstwie.

> Aha, vllv - Marta, przepraszam, nie Ci pomóc, ale jak tylko coś znajdę dam
> znać. Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale da się chyba coś znależć w Czechach.

Marta, zastanow sie...moze jednak nie chcesz zabic swojego dziecka.

I na koniec, ktos tu sie podpisuje "Iza" (pierwszy raz widze na grupach)
zawlaszczajac mojego nicka, prezentuje przy tym opinie, pod ktorymi w zadnym
razie nie chcialabym sie podpisac... Jesli wciaz bedzie tu dzialac, to
zmienie mojego nicka, choc mam nadzieje, ze byl to jednorazowy wystep
goscinny.
Pozdrowienia dla wszystkich normalnie myslacych
Iza

3. Data: 2002-05-18 09:52:56

Od: "Claire" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sa
> kobiety, ktore dbaja o rozwijajace sie w ich lonie zycie...
Hmm, nie wiedziałam, że w pensetach depilatora elektrycznego, sa jakieś
substancje chemiczne

4. Data: 2002-05-18 09:56:40

Od: "Claire" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja w ogóle napisałam "na opakowaniu kremu do depilacji" albo "pianki do
depilacji" albo w ogóle coś takiego?
Nauczcie się czytać!

soczewki a wada
uwaga! migrena-ciekawy lek!!!