depresja

81. Data: 2008-12-16 21:33:56

Temat: Re: depresja
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> tu mamy grupę dyskusyjną, na której nikt do siebie nie dopuszcza że jest
> pacjentem :)

Dlaczego wypowiadasz się za wszystkich, panie psycho? Ja dopuszczam,
tylko jakoś odpowiedniego terapeuty tu nie znajduję. :)

Ewa

82. Data: 2008-12-16 21:37:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Dlaczego wypowiadasz się za wszystkich, panie psycho? Ja dopuszczam,
> tylko jakoś odpowiedniego terapeuty tu nie znajduję. :)

no wypowiadam się w konwencji dopiero co przedstawionej lekko przeze
mnie teorii - że każdy sądzi po sobie :)
a druga koncepcja jest taka, że wypowiadałem się za wszystkich ale za
wyjątkiem mnie. aż tak szczery to nie jestem

--
http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

83. Data: 2008-12-16 21:46:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 22:10:06 +0100, Redart napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Aaa ... to przepraszam ... żem był niemerytoryczny ...
> Wybacz mi moje wejscie jak Filip z konopii

Co to jest "konopia"?

;-P

84. Data: 2008-12-16 21:56:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Co to jest "konopia"?

Czemuś taka czepialska? Przestanę się powstrzymywać w wytykaniu Ci
błędów ortograficznych. :-P

Ewa

85. Data: 2008-12-16 22:27:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 22:29:16 +0100, medea napisał(a):

> Czy nie przeceniasz?

Społeczeństwa? - chyba nie, biorąc pod uwagę, że sądzi wyłącznie po sobie,
a calkiem już mu odbiło na moim punkcie ;-)

86. Data: 2008-12-16 22:38:17

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Społeczeństwa? - chyba nie, biorąc pod uwagę, że sądzi wyłącznie po sobie,
> a calkiem już mu odbiło na moim punkcie ;-)

To ze walcze z chwastem, wrzodem, jebanym trollem to nie kwestia tego ze mi
odbilo.
No ty tak sadzisz, bo jestes celem i nieudacznie sie bronisz rzucajac jak
zwykle oszczerstwa, zaklamana cipo.
--
Bluzgacz

87. Data: 2008-12-16 22:44:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Dec 2008 22:56:30 +0100, medea napisał(a):

> Czemuś taka czepialska? Przestanę się powstrzymywać w wytykaniu Ci
> błędów ortograficznych. :-P
>
> Ewa

Ale ja mu nie wytknęłam ortografa, tylko błędną liczbę ;-PPP

88. Data: 2008-12-16 22:51:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iks-Bluzgacz nie sadzi po sobie,tez uwazam ze jednak zarazenców trzeba
izolowac,bo co to bedzie jak zaraza,wirus X rozejdzie sie po
spoleczeństwie.To to zbyt straszny by byl koniec swiata,jeszcze gorszy
niz opisany w apokalipsie.

89. Data: 2008-12-17 10:48:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze: