depresja&alkoholizm

1. Data: 2000-10-19 15:11:53

Temat: depresja&alkoholizm
Od: " " <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w depresji. Biorę prozac, ale swojemu psychiatrze nie powiedziałam, że
codziennie piję ok 4 puszki piwa. Piwo wieczorem, lekarstwa rano.
wiem ze to bzdurne co ja robię. Czy ten zestaw mocno mi szkodzi?
Czy jest jakas grupa dyskusyjna AA? Nie mam odwagi isc bezposrednio.

1. Data: 2000-10-19 20:57:31

Temat: Re: depresja&alkoholizm
Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a) w wiadomości: <6...@n...onet.pl>...
>Jestem w depresji. Biorę prozac, ale swojemu psychiatrze nie
powiedziałam, że
>codziennie piję ok 4 puszki piwa. Piwo wieczorem, lekarstwa rano.
>wiem ze to bzdurne co ja robię.

No rzeczywiscie - jest to niezla bzdura.

> Czy ten zestaw mocno mi szkodzi?

ha - tego nie wiem - ale na pewno wpedzasz sie w "niezly" klimacik - jak
rozumiem juz dawno te 4 puszki nie robia na Tobie specialnego wrazenia?

>Czy jest jakas grupa dyskusyjna AA? Nie mam odwagi isc bezposrednio.

No to miej odwage - powiem Ci, ze to nic strasznego (moze na poczatku Ci
byc troche glupio najwyzej) - a wielu osobom to bardzo pomaga.

Pozdro i zycze zminimalizowania tego browarka - mnie jakos dopiero
narzeczona przekonala ;-)
Belin

1. Data: 2000-10-20 22:36:50

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote in message <6...@n...onet.pl>...
>Jestem w depresji. Biorę prozac, ale swojemu psychiatrze nie powiedziałam,
że
>codziennie piję ok 4 puszki piwa.

No to polelniasz duzy blad. Leczacy musi wszystko wiedziec o leczonym, by
mogl go skutecznie leczyc.

1. Data: 2000-10-20 23:30:36

Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdro i zycze zminimalizowania tego browarka - mnie jakos dopiero
> narzeczona przekonala ;-)
> Belin

mam nadzieje ze jak sie spotkamy to nie powiesz mi ze zostales abstynentem:)

adam>

Medytacja transcendentalna
obzarstwo-jak je pokonac?
Blachy lecz powazny problem