dermatolog poszukiwany /tradzik/

1. Data: 2007-05-22 00:32:20

Temat: dermatolog poszukiwany /tradzik/
Od: "Mark" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje naprawde dobrego dermatologa ktory potrafilby wyleczyc tradzik.
Najlepiej z Poznania, ewentualnie z wawy.
Najlepiej jezeli wiecie ze dany dermatolog pomogl komus na pewno z
intensywnym tradzikiem.

Tradzik mam juz 8 lat, w tym czasie 4 dermatologow mnie "leczylo". Efekty
zawsze takie same - czyli znikome.
Bralem duzo roznych lekow, masci (aknemycine, metronidazol, izotrex, masc
siarkowa, i jeszcze kilkanascie innych ktorych nazw nie pamietam) nawet
Izotek (ten po 2ch miesiacach musialem odstawic ze wzgledu na inne problemy
ze zdrowiem, ktore prawdopodobnie on wywowal). Efektu po nim tez nie bylo
jakiegos rewelacyjnego, tradzik faktycznie nieco mniejszy, ale wciaz
duuzo...

bede rowniez wdzieczny za jakies rady jak moznaby jeszcze zwalczyc tradzik

2. Data: 2007-05-22 17:50:52

Temat: Re: dermatolog poszukiwany /tradzik/
Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma czegos takiego jak wyleczenie tradziku. To moze byc spowodowane przez
mase roznych czynnikow, niektore moga sie nakladac i praktycznie moze to
zahaczac o kazda specjalnosc medyczna.

Tu jest najlepsza strona o tradziku w Polsce
http://www.luskiewnik.gower.pl/PRYSZCZE2002.htm. Autorzy tej strony sa
biochemikami z doktoratami, moznaby powiedziec, ze leczenie tradziku to ich
'pasja'.

Uwaga - na pewno oszust i naciągacz Jerzy M napisze, zebys przerzucil sie na
tzw. diete optymalna, promowana przez organizacje dzialajaca na wzor sekty.

Dieta ma ogromny wplyw na tradzik, im bardziej sztuczne i bardziej
przetworzone produkty spozywasz, tym wiecej bedziesz mial problemow z cera.
Po sobie wiem, ze wyeliminowanie produktow z bialej maki przynosi bardzo
dobre rezultaty. Zamiast bialego pieczywa jesc tylko razowe.

3. Data: 2007-05-22 18:14:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mark" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> intensywnym tradzikiem.
>
> Tradzik mam juz 8 lat, w tym czasie 4 dermatologow mnie "leczylo". Efekty

Zgłoś się na Wierzbięcice 15 do lekarza, tel. 8 333 788lub bezpośredni 0 501
405 968
Po wykonaniu zaleceń lekarza pozbędziesz się trądziku.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-05-22 18:17:53

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Uwaga - na pewno oszust i naciągacz Jerzy M napisze, zebys przerzucil sie
> na
> tzw. diete optymalna, promowana przez organizacje dzialajaca na wzor
> sekty.

Od kmiedy oszust podaje swoje nazwisko i imię wraz z adresem gdzie można go
spotkać?
Ale chamem łatwo być podpisując się A...:))) Nieprawdaż...?...:)))

> [...]
> Po sobie wiem, ze wyeliminowanie produktow z bialej maki przynosi bardzo
> dobre rezultaty. Zamiast bialego pieczywa jesc tylko razowe.

I od tych wskazań matołku ustąpi trądzik?
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-05-22 18:48:44

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kmiedy oszust podaje swoje nazwisko i imię wraz z adresem gdzie można
go
> spotkać?
> Ale chamem łatwo być podpisując się A...:))) Nieprawdaż...?...:)))

Co ma do tego jak sie podpisuje? Moge sie podpisac jak chce, to nie jest
bankiet u krolowej angielskiej, gdzie goscie sa oficjalnie przedstawiani.

Haha, moge byc chamem, ale przynajmniej nie klamie. Za to mamy do kontrastu
milego Jureczka, ktory dostaje kase za naganianie do diety optymalnej.
Niestety, Jureczek na zywo wyglada jak zwykly menel, a ze do internetowych
postaci mam bardzo malo zaufania, wole posilkowac sie np. zdjeciem. Tak, to
jest ten Jurek,
http://www.optymalni.poznan.pl/My_eGallery-do-showpi
c-pid-150-orderby-hitsD-
i.html, z certyfikatem forimy Amway.

6. Data: 2007-05-22 18:51:57

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
501
> 405 968
> Po wykonaniu zaleceń lekarza pozbędziesz się trądziku.

Ile pieniedzy dostaniesz w ramach prowizji?

7. Data: 2007-05-22 18:58:22

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M napisal:

> Zgłoś się na Wierzbięcice 15 do lekarza, tel. 8 333 788lub bezpośredni 0 501
> 405 968
> Po wykonaniu zaleceń lekarza pozbędziesz się trądziku.

...i potem bedzie mial taka piekna cere jak ty na tym zdjeciu czy moze bedzie
wygladal tak cudownie jak twoj mistrz, Jan Kwasniewski:

http://www.dobradieta.pl/kwasniewski.php

8. Data: 2007-05-22 20:44:56

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mark" <n...@m...pl> napisal:

> [...]

> ze zdrowiem, ktore prawdopodobnie on wywowal). Efektu po nim tez nie bylo
> jakiegos rewelacyjnego, tradzik faktycznie nieco mniejszy, ale wciaz

Przejrzyj archiwum forum GW, wrzucajac w wyszukiwarke haslo "tradzik".
To archiwum, to kopalnia ciekawych informacji.
O dobrego dermatologa takze tam mozesz popytac.

> bede rowniez wdzieczny za jakies rady jak moznaby jeszcze zwalczyc tradzik

Ja proponowalbym przyjrzec sie Twojej diecie, chociaz rzeczywiscie na temat
zwiazku diety z tradzikiem sa rozne opinie.
Jesli masz mozliwosc, to skontaktuj sie z profesjonalnym dietetykiem ktory moze
dokladnie ustalic diete dla Ciebie.

Jesli nie masz takiej mozliwosci, to zainteresuj sie teoria diety Montigniac
i sprobuj ja zastosowac, jako jeden z elementow uzupelniajacych terapie
konwencjonalna (czyli ta proponowana przez dermatologa) oraz ewentualnie tych
zalecen, do ktorych link podala Ci w tym watku osoba, o nicku A.

Ponadto:

* Warto sprawdzic jak pracuje u Ciebie tarczyca.

* Wprowadz do diety swieze ryby (salmon), dobre oleje (np. oliwe- na zimno
prasowana, olej z pestek winogron) oraz duzo (!) zielonych, pomaranczowych i
czerwonych jarzyn.

* Suplementy: cynk ok. 15mg/dzien (jako uzupelnienie tego zawartego w diecie),
witamina B komplex + pantothenic acid - mozna zastosowac dozy do 2,5 g cztery
razy dziennie, ale pod kontrola lekarza), selen - 200mcg/dzien.

Z dieta dostarczaj organizmowi wystarczajaca ilosc witaminy A, ale
sprawdz najpierw jaka jest dopuszczalna norma.

Poszukaj jakie produkty spozywcze zawieraja ta witamine i staraj sie je
systematycznie wlaczac do diety.

* Warto skontrolowac jak pracuje u Ciebie tarczyca( sic !)

* Zewnetrznie: wyprobuj kosmetyki dla cery tradzikowej takie jak:

- Biotherm Homme (Shaving gel, Aquapower - oligo-thermal care itp)

- Vichy Homme ( protectve cleanising gel body and face - Physio 5.5 -dosc dobre
pH, chociaz powinno byc jeszcze nizsze (!).
Przemywaj tym zelem twarz co najmniej 2xdziennie, a nastepnie jesli cera bedzie
zbyt wysuszona, zastosuj nawizajace mleczko Physio pH = 5,5 rowniez tej firmy
lub w ostatecznosci krem po goleniu firmy Nivea.)

- sprobuj do mycia uzywac antybakteryjnych i nawizajacych zeli typu Body Wash.
(pozwala to na wyhamowywanie rozprzestrzeniania sie infekcji bakteryjnej na
powierzni skory. Uzyskuje sie w ten sposob dosc szybko ciekawe efekty.

- do oczyszczania skory uzywaj specjalnych exfoliantow do cery tradzikowej.

Mozna takze pojsc do dobrej kosmetyczki o ile nie uwazasz, ze to moze byc zbyt
malo meskie zachowanie....Dobra kosmetyczka moze Ci udzielic wielu cennych rad
na temat prawidlowego pielegnowania skory tradzikowej.

* I jeszcze jedna uwaga: osobiscie zauwazylem, ze najlepsze rezultaty uzyskuje
sie z tymi preparatami stosowanymi zewnetrznie, ktore zawieraja 5% stezenie
zwiazku chemicznego o nazwie "benzoyl peroxide" (sorry, ale niestety nie znam
nazwy polskiej tego zwiazku).
Preparaty te niestety dzialaja wysuszajaco, wiec nalezy pilnowac prawidlowego
nawilzania skory, przy pomocy odpowiedniego, delikatnego kremu o pH nizszym lub
rownym 5,5.

9. Data: 2007-05-22 21:01:20

Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prawidlowego
> nawilzania skory, przy pomocy odpowiedniego, delikatnego kremu o pH

"benzoyl peroxide" - nadtlenek benzoilu.

I jak badali autorzy tamtej strony co podalem, to najlepsze efekty byly przy
stezeniu 2.5% (sa tam przepisy z jakimi substancjami mozna zmieszac np.
Brevoxyl, Acneroxid, Benzacne, by obnizyc stezenie nadtlenku benz.).

Inna sprawa, ze nadtlenek benz. moze sprzyjac powstawaniu nowotworow...

10. Data: 2007-05-22 21:51:10

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A napisal:

> [...]

> stezeniu 2.5% (sa tam przepisy z jakimi substancjami mozna zmieszac np.
> Brevoxyl, Acneroxid, Benzacne, by obnizyc stezenie nadtlenku benz.).

W preparatach ktore sa dostepne w wolnej sprzedazy, te substancje sa dodawane,
bowiem nadtlenek bezoilu genereuje duza ilosc wolnych rodnikow.
Mozna rowniez przeciwdzialac tym jego ubocznym skutkom poprzez wprowadzanie do
organizmu duzej ilosci antyoksydantow, ktore sa obecne w kolorowych warzywach
oraz zewnetrznie, stosowac na skore kremy zawierajace witaminy A + C + E oraz
zwiazki Se.
(na pubmed mozna znalezc tego typu badania).

> Inna sprawa, ze nadtlenek benz. moze sprzyjac powstawaniu nowotworow...

Masz racje. Niestety kazdy dzialajacy lek zawierajacy substancja czynna
o podwyzszonym stezeniu, moze niestety miec i pewne skutki uboczne.
Na temat nadtlenku benzoilu dyskusja trwa od wielu lat. Przeprowadzono wiele
eksperymentow, nawet trwajacych wiele lat, ale nadal nie ma jednoznacznej
konkluzji i udoskonalone preparaty zawierajace ten zwiazek, sa dostepne nawet
w wolnej sprzedazy.

Amerykanska FDA w 1995 r. dopuszcza nadal uzywnie ten zwiazku, jedynie zmieniono
jego klase bezpieczenstwa.

http://www.bion-research.com/benzoyl_peroxide_skin_d
amage.htm

FDA / Benzoyl Peroxide Action: February 17, 1995
Food and Drug Administration (FDA) / Department of Health and Human Services
"Topical Drug Products Containing Benzoyl Peroxide: Required Labeling"
"The Food and Drug Administration (FDA) is proposing additional labeling
(warning and directions) for all topically-applied acne treatment drug products
containing benzoyl peroxide. The warning advises consumers to avoid unnecessary
sun exposure and to use a sunscreen when using a benzoyl peroxide product to
treat acne..."

"The agency classified benzoyl peroxide from its previous status Category I to
Category III status. This action (56 FR 37622) was based on new information
that raised a safety concern regarding benzoyl peroxide as a tumor promoter in
mice and a study that reported that benzoyl peroxide has tumor initiation
potential."

"FDA evaluated these data and information and determined that the studies show
that benzoyl peroxide is a skin tumor promoter in more than one strain of mice
as well as in hamsters. To date, topical studies (which have shown only tumor
promotion) have been of short duration (about 52 weeks). Although animal data
and human epidemiology data are available, the agency has determined that
further studies are necessary to adequately assess the tumorigenic potential of
benzoyl peroxide. These studies are currently being conducted. The agency
acknowledges that it may take several years for these studies to be completed
and analyzed, and for the final determination to be made on benzoyl peroxide's
safety."

* Wyniki badan dermatologicznych ktore przeprowadzono w US, rowniez nie
potwierdzily obaw odnosnie niebezpieczestwa dlugoterminowego uzywania tego
zwiazku chemicznego.
Ale oczywiscie nalezy ten zwiazek uzywac ostroznie i nie wystawiac twarzy na
dodatkowa ekspozycje na promieniowanie UV, bez stosowania kremow ochronnych.

http://www.absoluteacneinfo.com/benzoyl-peroxide/ben
zoyl-long-term.html

Powyzsze badania sa dosc stare, ale po przejrzeniu Pubmed pod kontem najnowszych
badan na temat tego zwiazku chemicznego, nie znalazlem niczego nowego co
podwazaloby dotychczasowe dane na ten temat.

Ps. ale oczywiscie masz niewatpliwa racje, ze nalezy te informacje brac zawsze
pod uwage i stosowac preparat ostroznie. Tymniemniej jest on rzeczywiscie
wyjatkowo skuteczny.

Pozdrawiam.

Farfocel - co to ?
Micronor
Wyrostek robazckowy ?????
Czy w Siedlcach zrobię zabieg dermatologiczny laserem??
Spod sinego paznokcia saczy sie krew