deser na romantyczny wieczor we dwoje

1. Data: 2006-11-05 09:55:44

Temat: deser na romantyczny wieczor we dwoje
Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomysł na kolację danie główne już mam :) mam również obmysloną scenerię i
klimat tego wieczoru we dwoje. Ma byc romantycznie, ciepło i zmysłowo.

pomyslalam, ze moze fajnym pomyslem bedzie jakis smaczny deser, ktory
dodatkowo pobudziłby nasze zmysły... co proponujecie?

2. Data: 2006-11-05 09:59:30

Temat: Re: deser na romantyczny wieczor we dwoje
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niekompatybilna" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pomyslalam, ze moze fajnym pomyslem bedzie jakis smaczny deser, ktory
> dodatkowo pobudziłby nasze zmysły... co proponujecie?

musisz dostosować się do upodobań drugiej osoby, trudno radzić, ja lubię
budyń czekoladowy z sokiem wiśniowym
Jędrek

3. Data: 2006-11-05 10:07:34

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> [...]
>
> pomyslalam, ze moze fajnym pomyslem bedzie jakis smaczny deser, ktory
> dodatkowo pobudziłby nasze zmysły... co proponujecie?

a jakie danie glowne?

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

4. Data: 2006-11-05 10:07:58

Od: KSZYCHOOO <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik niekompatybilna napisał:
> pomysł na kolację danie główne już mam :)

mozesz sie pochwalic pomyslem ;)

K.

5. Data: 2006-11-05 11:30:11

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> pomyslalam, ze moze fajnym pomyslem bedzie jakis smaczny deser, ktory
> dodatkowo pobudziłby nasze zmysły...
Truskawki i szampan - klasyka mocno sprawdzona :-)

6. Data: 2006-11-05 11:49:46

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> [...]
>
> pomyslalam, ze moze fajnym pomyslem bedzie jakis smaczny deser, ktory
> dodatkowo pobudziłby nasze zmysły... co proponujecie?

Coś, co będzie kompatybilne z ową scenerią i klimatem.
--
pa, BBjk

7. Data: 2006-11-05 13:40:36

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KSZYCHOOO" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> mozesz sie pochwalic pomyslem ;)

może to nic wielkiego, ale moj ukochany akurat lubi ogromnie takie rzeczy :)
ale potrzebuję jakiś zmysłowy deser :)

8. Data: 2006-11-05 13:41:28

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KSZYCHOOO" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> mozesz sie pochwalic pomyslem ;)

i zapomniałam linka podać :)
http://www.smakosz.be/przepisy/miesne/drob/tortillaz
kurczakiem.php

9. Data: 2006-11-05 13:44:10

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** niekompatybilna wrote:

> [...]

> pomyslalam, ze moze fajnym pomyslem bedzie jakis smaczny deser, ktory
> dodatkowo pobudziłby nasze zmysły... co proponujecie?

Zrób mu loda.

BP MSPANC ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

10. Data: 2006-11-05 13:59:29

Od: "m" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Zrób mu loda.
>
> BP MSPANC ;)

Ciepłego ofkors!

GB

Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...
Konkurs na www.Gotowanie24.pl
kucnia wloska
topienie/wyrob smalca/u
NIEPRAWDA