deser na romantyczny wieczor we dwoje

21. Data: 2006-11-05 19:57:03

Temat: Re: deser na romantyczny wieczor we dwoje
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> na
> (ciężko

> Z jednym "ale" - karmel nie lubi czekać, rozpłynie się, a jeśli to ma być
> deser "po" - to masz dwa wyjścia - albo wy w pokoiku to i tamto oraz owo,
> w kuchni koleżanka będzie produkować koszyczki ze stoperami w uszach, albo
> najmniej odpowiednim momencie zerkniesz na zegarek z komentarzem - oj,
muszę
> zrobić koszyczek...

;-)) koszyczek w lodówce szczeka na napełnienie lodami.
A w kwestii pomocy kuchennej stanowczo wolałabym kuchcika - nie ma to jak
męskie sprężyste pośladki przyobleczone jeno w fartuszek ;-PP
(koleżanka miałab y pewnie twarde lądowanie z 4 piętra.

> Tak, jak moja kumpela rzuciła niewinnie do małżonka "w trakcie" - A chleb
> kupiłeś?

i ona jeszcze żyje? ;-))

h.

22. Data: 2006-11-05 20:01:03

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> A w kwestii pomocy kuchennej stanowczo wolałabym kuchcika - nie ma to jak
> męskie sprężyste pośladki przyobleczone jeno w fartuszek ;-PP

No tak, ale w pokoiku jeden, w kuchni drugi - ciężko byłoby się skupić...

> i ona jeszcze żyje? ;-))

Nie ma to jak poczucie humoru u obojga! :-)

Ania

23. Data: 2006-11-06 06:06:55

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> pomijając pytanie "co lubicie?" podam:
>
> duży talerz pomaziać artystycznie sosem czekoladowym
> na środku karmelkowy koszyczek
> w koszyczku kilka gałek lodów cynamonowych
> na lody troszke owoców do przybrania
> kleks dobrej bitej śmietany
> gałązka mięty (byle nie miętowy opłatek ;-))
> długa łyżeczka obok talerzyka
>
> deser raczej po lekkim daniu głównym, podany z dobrą espresso lub capucino

hania super pomysł :)

24. Data: 2006-11-06 14:29:48

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie fantastyczny jest deser Pascala B. prezentowany na jego stronie
internetowej o niezbyt ciekawej nazwie "kremiki z bialej czekolady".
Pozdrawiam
Joanna

25. Data: 2006-11-06 14:34:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2006-11-06 14:36:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niekompatybilna" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
>
> pomyslalam, ze moze fajnym pomyslem bedzie jakis smaczny deser, ktory
> dodatkowo pobudziłby nasze zmysły... co proponujecie?

Kogel-mogel z ewentualnym dodaniem kakao...

Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...
Konkurs na www.Gotowanie24.pl
kucnia wloska
topienie/wyrob smalca/u
NIEPRAWDA