desma

1. Data: 2007-05-01 17:32:11

Temat: desma
Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

kupiłam na targu coś, co się nazywa DESMA - nie mogę znaleźć o niej
żadnych informacji w internecie. Co to takiego? może ma inną nazwę?

Anka

2. Data: 2007-05-01 17:33:32

Temat: Re: desma
Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Witam wszystkich,
>
> kupiłam na targu coś, co się nazywa DESMA - nie mogę znaleźć o niej
> żadnych informacji w internecie. Co to takiego? może ma inną nazwę?
>
> Anka

to coś, to oczywiście roślina... podobno kwitnie ładnie całe lato

3. Data: 2007-05-01 17:49:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> to coś, to oczywiście roślina... podobno kwitnie ładnie całe lato

Opisz choć liście...albo fotkę!

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-05-01 18:14:51

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> to coś, to oczywiście roślina... podobno kwitnie ładnie całe lato

Sa rosliny o nazwie Desmanthus, moze o to chodzi - zobacz w Google
Grafika czy to ta roslina. W Wikipedii tez cos o niej jest.

MB

5. Data: 2007-05-01 18:33:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:133f0ssp0rne4e7@corp.supernews.com...

> Sa rosliny o nazwie Desmanthus, moze o to chodzi - zobacz w Google
> Grafika czy to ta roslina. W Wikipedii tez cos o niej jest.

Litości, na targu?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2007-05-01 19:00:53

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich,
>
> kupiłam na targu coś, co się nazywa DESMA - nie mogę znaleźć o niej
> żadnych informacji w internecie. Co to takiego? może ma inną nazwę?

Najbardzije podobna brzmieniowo jest diascia .... dostepna w Polsce więc i
na targach można ją nabyć i kwitnie cale lato.

Kaśka

------
http://kasia1433.googlepages.com/home

7. Data: 2007-05-02 06:25:13

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):
> Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> Najbardzije podobna brzmieniowo jest diascia .... dostepna w Polsce więc i
> na targach można ją nabyć i kwitnie cale lato.

W internecie grzebałam - i nic. Zrobie dzisiaj zdjęcie i zobaczycie, być
może to coś popularnego, a nazwa to jakiś targowy chwyt marketingowy?

Anka

SZUKAM
Zawciąg
forum ogrodnicze