w końcu deszcz!!!

51. Data: 2003-06-08 06:59:47

Temat: deszcz - deszczem a gdzie boletus?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

> Na koktajle i maseczki owoce się nadają :-)
:)
z ciekawosci zapytam
czy po takich maseczkach nie zostaja pozniej takie czerwone plamy
?
wlasnie chcialem sobie umerdac koktail truskawkowy
ale wczoraj wieczorem wyszla smietana
a do sklepu nie chce mi sie biegnac
:(((((((

> Przez podział, ciekawe jak długo da się utrzymać w ogrodzie.
:)
a czy te bezrozlogowe tez dotyczy stwierdzenie
ze truskawki w jednym miejscu uprawia sie 3 ( gora 4) lata
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. ale co sie dzieje z boletusem
?
bez niego cisza na grupie
:(
czyzby zamkneli go na 48 godzin
lub w trybie doraznym deportowali do lasu
?

52. Data: 2003-06-08 07:47:52

Temat: Odp: deszcz - deszczem a gdzie boletus?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003301c32d76$86be11a0$f57c63d9@d3h6c1...

Jak ktoś jest uczulony to może zostają, mi nie. Ale po takiej rozmazanej
truskawce skóra robi się gładsza i jak ładnie pchnie :-) Spróbuj polecam, a
trakcie zabiegu można straszyć rodzinę ;-)

> wlasnie chcialem sobie umerdac koktail truskawkowy
> ale wczoraj wieczorem wyszla smietana
> a do sklepu nie chce mi sie biegnac
> :(((((((

Mleko też się nadaje :-)

> a czy te bezrozlogowe tez dotyczy stwierdzenie
> ze truskawki w jednym miejscu uprawia sie 3 ( gora 4) lata
> ?
Niewiele moge powiedzieć, mam je trzy lata, posadzone były w zbyt suchym
miejscu, ledwo przeżyły. Wiosną je rozsadziłam, nawet już ładnie rosną, za
kilka lat będę mogła dodać na ten temat coś więcej, na razie- całkowity brak
doswiadczenia :-(

> ps. ale co sie dzieje z boletusem
> ?
> bez niego cisza na grupie
> :(
> czyzby zamkneli go na 48 godzin

Ha, na pewno, ciszę przedwyborczą złamał :-)

--
Pozdrawiam, Kaśka

53. Data: 2003-06-08 08:47:09

Temat: Re: deszcz - deszczem a gdzie boletus?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Mleko też się nadaje :-)
:)
mleko zuzylem na sniadanie
:)

> [...]
> kilka lat będę mogła dodać na ten temat coś więcej, na razie- całkowity
:)
czyli one mnoza sie i rozrastaja
tylko nie tworza pedow rozlogowych
?

> Ha, na pewno, ciszę przedwyborczą złamał :-)
:)
a komputer zabrali jemu jako dowod rzeczowy
:(

54. Data: 2003-06-08 10:48:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W legitymacji?

> Jak ktoś jest uczulony to może zostają,
można straszyć rodzinę ;-)

> Niewiele moge powiedzieć,

Truskawki się wyradzają.Gdy-za dobrych czasów-miałem
plantację uprawiałem max 3 lata,potem zmiana.

Służę fachową radą:)

55. Data: 2003-06-08 12:00:03

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbv4b0$d32$...@n...news.tpi.pl...

> Truskawki się wyradzają.Gdy-za dobrych czasów-miałem
> plantację uprawiałem max 3 lata,potem zmiana.

Rozsadzić i posadzić w innym miejscu, tak planuje za trzy lata, teraz rosną
w nowym.

> Służę fachową radą:)

W każdym razie nie jestes aresztowany, komputra ci nie skonfiskowali. Uff, a
juz patrzyłam czy po mnie nie jadą :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

56. Data: 2003-06-08 13:41:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Truskawki się wyradzają.Gdy-za dobrych czasów-miałem
> plantację uprawiałem max 3 lata,potem zmiana.
hehe
te piec krzaczkow nazywasz plantacja
?

57. Data: 2003-06-08 15:13:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> te piec krzaczkow nazywasz plantacja
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami

Dawno temu, kiedy Ty pracowałeś przy betoniarce w KBO
ja byłem plantatorem i na pow.0,25ha uprawiałem truskawki.

Pozdrawia boletus

58. Data: 2003-06-08 22:17:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dawno temu, kiedy Ty pracowałeś przy betoniarce w KBO
:)
tej
prawie sie zgadza nazwa moje pierwszej firmy KBPC

> ja byłem plantatorem i na pow.0,25ha uprawiałem truskawki.
hehe
niewiele sie pomylilem
ledwie o 1000
przemnozone przez te moje moje 5
daje to obsade na mordze
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

balustrada
[TRAWA] Słońce wypala !!
Brązowieją
Konkurs i informacje dla milosnikow roslin owadozernych
Problem z modrzewiem - wata?? POMOCY!