diagnostyka w Pulmonologii-praca dyplomowa

1. Data: 2003-04-25 16:45:25

Temat: diagnostyka w Pulmonologii-praca dyplomowa
Od: "Bożena Moneta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Piszę pracę magisterską o komputerowym wspomaganiu diagnostyki w
Pulmonologii. Jeśli by ktos miał jakieś materiały na ten temat to proszę o
pomoc.
Dziękuję
Bożena

2. Data: 2003-04-27 01:33:44

Temat: Re: diagnostyka w Pulmonologii-praca dyplomowa
Od: "kula kula" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Moneta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Piszę pracę magisterską o komputerowym wspomaganiu diagnostyki w
> Pulmonologii. Jeśli by ktos miał jakieś materiały na ten temat to proszę o

Dziewczyno hasła TK,NMR chyba nie sa ci obce - a to tez komputerowe :-)

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-04-27 22:42:02

Od: "Bożena Moneta" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kula kula <s...@x...wp.pl> napisał(a):

> Dziewczyno hasła TK,NMR chyba nie sa ci obce - a to tez komputerowe :-)

Tak, ale mnie jest bardziej potrzebny opis programów ( aplikacji ) do
wspomagania diagnozy przy pierwszym kontakcie z chorym, bo sama taki robię
pod Accessem i brakuje mi trochę stron części teoretycznej.

Nowotwory niezłośliwe kości
AFTA co z tym zrobić...?
Co to jest hypotrofia jądra i czym jest to spowodowane?
Hemoroid - jak sie go pozbyc?
Kręgosłup