dieta

1. Data: 2004-11-05 09:40:56

Temat: dieta
Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
proszę o podpowiedzi co na obiad dla matki karmiącej piersią?
Wiem, że nie można kapusty, smażonych w głębokim oleju, mleka i
przetworów mlecznych oraz owoców jednopestkowych (czereśnie,
brzoskwinie, śliwki itp.)
Może coś pieczonego??????
Mnie powoli wyczerpuje się inwncja twórcza...

Z góry dziękuję...

1. Data: 2004-11-05 09:54:50

Temat: Re: dieta
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itp.)
> Może coś pieczonego??????
> Mnie powoli wyczerpuje się inwncja twórcza...

karmieni piersią to nie kara ani rodzaj przymusu czy choroby mozejejśc
wszytsko i obserwowac reakcje dziecka ,ja jadłam wszytsko dziecko nie miałą
ani razu kolki czy reakcji alergicznej a urodziłamw maju gdzie wszedzie były
truskawaki i czeresnie którymi sie obzerałam .
smacznego.
p.

1. Data: 2004-11-05 10:04:37

Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11/5/2004 10:54 AM, Użytkownik pamana napisał:

[...]

Nie uważam tego za karę, ale mały ma straszne kolki po moim jedzeniu
mlecznych rzeczy, smażonych i innych stąd moje pytanie...
Każde dziecko jest inne i moje żywo reaguje na to co zjem : )

1. Data: 2004-11-05 10:08:54

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
były
> truskawaki i czeresnie którymi sie obzerałam .

Dokładnie. U mnie było tak samo.
Dorota

*Strange kind of woman

1. Data: 2004-11-05 10:15:16

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie uważam tego za karę, ale mały ma straszne kolki po moim jedzeniu
> mlecznych rzeczy, smażonych i innych stąd moje pytanie...
> Każde dziecko jest inne i moje żywo reaguje na to co zjem : )

Przyczyną kolek wcale nie musi być Twoje odżywianie.
"Mój" pediatra tłumaczył, że dziecko nie może być karmione częściej niż co 3
godziny, bo częstsze karmienie właśnie powoduje kolki.

Dorota

*Strange kind of woman

1. Data: 2004-11-05 10:20:35

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> miałą
> były
>
> Dokładnie. U mnie było tak samo.

No to jestescie szczesciary, ale nie zakladajcie, ze wszystkie dzieci beda
tak odporne. Ja musialam stosowac diete eliminacyjna, tzn. bez: mleka i
prod. mlecznych, jaj, wolowiny, ryb, pomidorow, wiekszosci owocow, byc moze
cos jeszcze pominelam.
Jadlam czesto ryz z jablkami, zupy warzywne (bez kalafora, kapusty itp.),
duszony drob, chleb z marmolada jablkowa albo szynka (bez masla). Teraz mala
ma 4 mies. i juz moge jesc prawie wszystko.

Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-11-05 10:22:26

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyczyną kolek wcale nie musi być Twoje odżywianie.
> "Mój" pediatra tłumaczył, że dziecko nie może być karmione częściej niż co
3
> godziny, bo częstsze karmienie właśnie powoduje kolki.

O, to cos baaaardzo ciekawego, pierwsze slysze!
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-11-05 10:37:11

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 3
>
> O, to cos baaaardzo ciekawego, pierwsze slysze!

Ciekawe czy nie ja się do tego stosowałam. Oczywiście w rodzinie nie obyło
się bez "dziecko należy karmić na żądanie!", ale ja zaufałam lekarzowi i nie
żałowałam. Syn (obecnie 7 lat) rozwijał i rozwija się prawidłowo, nie jest
na nic (odpukać) uczulony.

Dorota

*Strange kind of woman

1. Data: 2004-11-05 11:04:42

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3
> godziny, bo częstsze karmienie właśnie powoduje kolki.

Przeciw Twemu pediatrze stawiam swoje i siostry doświadczenie - karmienie i
co pół godziny, jak było trzeba, zgodnie z Freuda toriami o zaspokojeniu w
fazie oralnej ;)

Ale rzeczywiście po trochu wprowadzałam wszystko i przychylam się do teorii,
ze przyczyną kolek i płaczu u dzieci może być po prostu zestresowana mama
(także jedzeniem)

Margola, Której Się Udało

1. Data: 2004-11-05 11:58:31

Od: "Dorcia" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaV" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
> Nie uważam tego za karę, ale mały ma straszne kolki po moim jedzeniu
> mlecznych rzeczy, smażonych i innych stąd moje pytanie...

Osobiście odstawiłam warzywa "rozdymające" typu papryka, kapusta, cebula,
ostre przyprawy,smażone mięso i owoce alergenne.
Pozostają Ci zupki : marchwianka, ziemniaczanka itp, jajeczko sadzone,
mięsko z królika (może być nawet smażone) dodałabym jeszcze leniwe z serem
ale nie wiem co z tymi mlecznymi produktami-ja nie miałam problemu.
Najlepiej wprowadzać jedną "nowość" dziennie żeby zaobserwować po jakim
jedzeniu nasilają się objawy.

pozdr,dorcia

węgierki w rumie do.....?
sernik z ogorkami