dieta

1. Data: 2003-04-23 20:22:18

Temat: dieta
Od: "natalia" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam mam pytanie co myslicie o tej diecie da jakies efekty? dala mi ja
kolezanak schudla 6 kg i waga sie trzyma od roku! ja zamierzam jeszcze albo
codziennie jezdic na rowerze albo biegac no i bede brala tabletki bio-slank
jak myslicie ile dam rade schudnac w 14 dni i czy to zdrowe?

bede wdzieczna za rady!!
:oto dieta!!
Dieta norweska - 2 tygodnie

Śniadanie (codziennie takie samo)

- grejpfrut, 1-2 jajka gotowane na miękko lub na twardo.(poniedziałek - 3
jajka)

Obiad ok. 13-14

Kolacja o 18

Mięso i ryby smażymy bez tłuszczu.

. Poniedziałek

Obiad: 3 jajka, grejpfrut

Kolacja: 3 jajka, surówka np. z marchwi, ogórka, selera naciowego,
korniszonów, pomidora, kromka chleba, herbata lub kawa.

. Wtorek

Obiad: 1-2 jajka, grejpfrut, kawa lub herbata

Kolacja: mięso wołowe, pomidor, seler naciowy, ogórek i inne warzywa, kawa
lub herbata

. Środa

Obiad: 1-2 jajka, szpinak gotowany, herbata lub kawa

Kolacja: 2 kotlety z jagnięcia lub kurczaka bez skóry, seler naciowy,
pomidor, ogórek konserwowy, herbata lub kawa

. Czwartek

Obiad: surówka z warzyw, grejpfrut, herbata lub kawa

Kolacja: 1-2 jajka, biały ser, gotowany szpinak, kromka chleba

. Piątek

Obiad: 1-2 jajka, szpiank, herbata lub kawa

Kolacja: ryba, surówka, kromka chleba, kawa lub herbata

. Sobota

Obiad: sałatka z owoców (bez cukru)

Kolacja: dużo wołowiny, seler naciowy, pomidor, ogórki kiszone lub
konserwowe, herbata lub kawa

. Niedziela

Obiad: zimne mięso z kurczaka lub indyka, pomidor, grejpfrut

Kolacja: zupa jarzynowa na wywarze z warzyw, mięso z drobiu, pomidory,
gotowana kapusta, seler naciowy, kawa lub herbata

2. Data: 2003-04-24 19:19:20

Temat: Re: dieta
Od: "Anna G." <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natalia" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bio-slank
> jak myslicie ile dam rade schudnac w 14 dni i czy to zdrowe?

Ja przeszlam cala diete norweska i schudlam 7 kg przez 2 tygodnie i nadal
utrzymuje wage.
Polecam, choc jajka i grapefruity moga zbrzydnac na jakis czas. ;)

--
Ana.

3. Data: 2003-05-03 21:41:32

Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> utrzymuje wage.
> Polecam, choc jajka i grapefruity moga zbrzydnac na jakis czas. ;)

a mozesz podac szczegoly tej diety?

chrom - bezpieczny? naprawde dziala?
HGH Enhancer - wiecie coś na ten temat ?
chrom
MM - Mak i gorczyca?
rower