dieta 13-dniowa..

1. Data: 2002-03-22 19:40:56

Temat: dieta 13-dniowa..
Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szystkich cieplutko.. subskrybowalam sobie dzis grupy dyskysyjne i
czytam wlasnie wasze posty. Hmmm, bo ciekawi mnie tylko, to czy slyszal ktos
o decie 13-dniowej. Nie wiem dokladnie jaka ona nosi nazwe..o ile wogole
taka ma..:P, ale sek w tym, iz z zapewnien mojej znajomej wynika, ze ma ona
oszalamiajace skutki. Otoz przez 13-dni spozywa sie zamieszczone na niej
produkty, a nastepnie kiedy zmienia ona metabolizm, mozna przez 3 lata
normalnie jesc niemalze bez ograniczen... i co najdziwniejsze nie ma szans
na przytycie.. Przyznam sie, ze nie posiadam wiedzy na takie tematy, dlatego
chicalam sie upewnic czy to nei jest poprostu nastepna przyslowiowa cud
dieta, ktora i tak jest nic nie warta.
Pozdrawiam goraco ( w koncu juz drugi dzien wiosenki..;))

2. Data: 2002-03-22 19:50:58

Temat: Re: dieta 13-dniowa.. DŁUGIE
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anissta" <A...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> o decie 13-dniowej. Nie wiem dokladnie jaka ona nosi nazwe..o ile wogole
> taka ma..:P, ale sek w tym, iz z zapewnien mojej znajomej wynika, ze ma

Pewnie o to Ci chodzi:

(Dieta opracowana przez szpital rządowy w Kopenhadze)
DZIEŃ 1 i 8
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Kolacja:1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2 i 9
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, 1 świeży owoc
Kolacja: 1 plaster szynki, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3 i 10
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru, grzanka
Obiad: Gotowany szpinak, pomidor, 1 świeży owoc
Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 plaster szynki, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4 i 11
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: 1 jajko na twardo, 1 tarta marchewka, małe opakowanie twarożku
naturalnego
Kolacja: 1 puszka mała mieszanego kompotu z owoców

DZIEŃ 5 i 12
Śniadanie: 1 duża starta marchew z cytryną
Obiad: 1 duża ryba z cytryna i odrobiną sosu do pieczenia
Kolacja: 1 duży befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 6 i 13
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru, grzanka
Obiad: 1 porcja kurczaka, sałata z cytryną i olejem
Kolacja: 2 jajka na twardo, jedna duża marchew

DZIEŃ 7
Śniadanie: kawa bez cukru
Obiad: 1 kawałek mięsa z grilla, świeży owoc
Kolacja: NIC

Chuda ryba: pstrąg, dorsz, itd. Gruby plaster: 10 dkg, Wędlina: ma być
chuda, gotowana lub wędzona, przyprawy: sól i pieprz, kawa; może być
rozpuszczalna.

UWAGA:
Obiad i kolację można zamienić nawzajem jeżeli nastąpi to w tym samym dniu..
Dieta zmierza do zmiany przemiany materii, co prowadzi do tego, że po
13-stym dniu możesz jeść normalnie bez obawy przytycia przez pierwsze dwa
lata. Jeżeli kurację przeprowadza się niewolniczo zgubisz nadmiar tłuszczu
(od 7 do 20 kg). Kuracje przeprowadza się 13 dni, ani jeden dzień mniej lub
więcej. Jeżeli podczas kuracji wypijesz lampkę wina, piwa, zjesz słodycze
czy żujesz gumę, to przerywasz kurację od razu i w związku z tym ginie
efekt. Jeżeli kurację przerywasz przed upływem 6 dni, to można ją ponownie
rozpocząć po 3 miesiącach. Jeżeli kurację prowadziło się punkt po punkcie we
wszystkim absolutnie, nie można jej powtórzyć prędzej niż po roku. Zaleca
się jednak, aby kuracje powtórzyć po dwóch latach (jeżeli jest taka
potrzeba). Jeżeli jesteś głodny pij wodę (ok. 2 litrów dziennie).
O nic nie pytaj. Nie wiem. Nie próbowałem.
Pzdrw
Piotr

3. Data: 2002-03-22 19:52:49

Temat: Re: dieta 13-dniowa..
Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry Boże!!!
Jak będziesz mieć przepis na tę dietę - zrobię Ci wzamian ręcznie sweter na
drutach :-)
Ewka

4. Data: 2002-03-22 20:00:18

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dobry Boże!!!
> Jak będziesz mieć przepis na tę dietę - zrobię Ci wzamian ręcznie sweter
na
> drutach :-)

Mam 176 cm wzrostu.
Lubię beże i szarości:-))))))))))))
Pzdrw
Piotr

5. Data: 2002-03-22 20:01:51

Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie o to mi chodzi Piotrq :) tylko, ze mialam na mysli nie podani em i
przepisu, ale potwirdzenie o wymienionych przez Ciebei skutkach tej
diety..:)

6. Data: 2002-03-22 20:02:31

Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobry Boże!!!
> Jak będziesz mieć przepis na tę dietę - zrobię Ci wzamian ręcznie sweter
na
> drutach :-)
> Ewka

heh podziekuj piotrowi ;))
pozdrowionkaaaaaaa

7. Data: 2002-03-22 20:04:34

Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobry Boże!!!
> Jak będziesz mieć przepis na tę dietę - zrobię Ci wzamian ręcznie sweter
na
> drutach :-)
> Ewka

chociaz... w soomie to sweterek by sie przydal :P wkoncu wiosna.. ale
zimnoooooooooo wiec.. jesli propozycja aktualna to ciesze sie niezmiernie
;>>

8. Data: 2002-03-22 20:05:08

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie o to mi chodzi Piotrq :) tylko, ze mialam na mysli nie podani em i
> przepisu, ale potwirdzenie o wymienionych przez Ciebei skutkach tej
> diety..:)

Poszperaj w archiwum. Ja też ten przepis mam od kogoś z grupy. O ile
pamiętam, tamta dziewczyna ją stosowała z dobrym skutkiem. Nie pamiętam
nicka.
Piotr

9. Data: 2002-03-22 20:06:40

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie o to mi chodzi Piotrq :) tylko, ze mialam na mysli nie podani em i
> przepisu, ale potwirdzenie o wymienionych przez Ciebei skutkach tej
> diety..:)

Zapomniałem: szukaj temat: dieta norweska albo dieta duńska

10. Data: 2002-03-22 20:10:38

Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

w archiwum?? :) tzn? gdzie mam tego poszukac? jak juz mowilam to od niedawna
mam stawione grupy inei bardzo jeszcze wiem o co tutaj 5 ..:))

przytycie
Co to za chleb?
Montignac
tluszczyk na brzuchu-jak zrzucic ?