dieta 13-dniowa..

11. Data: 2002-03-22 20:20:07

Temat: Re: dieta 13-dniowa..
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anissta" <A...@s...pl> napisał w wiadomości
news:a7g2ne$m03$1@news.tpi.pl...
> w archiwum?? :) tzn? gdzie mam tego poszukac? jak juz mowilam to od
niedawna
> mam stawione grupy inei bardzo jeszcze wiem o co tutaj 5 ..:))

Znalazłem za ciebie:-)
dziewczyna miała nick Magdaz
m...@p...wp.pl

A archiwa grup znajdziesz na
www.niusy.onet.pl/index.html

Poczytaj. Tam wszystko jest wyjaśnione
Piotr

12. Data: 2002-03-22 20:30:00

Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje baaaaaaardzo..:)) toj a poczytam a Ewka sie odwdzieczy heh
oczywiscie sweterek oddaje Tobie bo moj tu maly wklad w radosci tejze
pani...
PoZdRaWiAm..

13. Data: 2002-03-22 20:56:52

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje baaaaaaardzo..:)) toj a poczytam a Ewka sie odwdzieczy heh
> oczywiscie sweterek oddaje Tobie bo moj tu maly wklad w radosci tejze
> pani...
> PoZdRaWiAm..

:-))))))
Piotr

14. Data: 2002-03-23 00:01:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje baaaaaaardzo..:)) toj a poczytam a Ewka sie odwdzieczy heh
> oczywiscie sweterek oddaje Tobie bo moj tu maly wklad w radosci tejze
> pani...
> PoZdRaWiAm..

A po trzynastu dniach tej rewelacyjnej diety wróć do nas i opowiedz
o jej skutkach. Jestem bardzo ciekawa.

P.S.
I nie zapomnij o tych obowiązkowych kostkach cukru... ;)
A trzynastego dnia radziłabym trzy razy splunąć przez lewe ramię... ;)

Sukcesów życzę : )
Krystyna

15. Data: 2002-03-23 11:24:29

Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po trzynastu dniach tej rewelacyjnej diety wróć do nas i opowiedz
> o jej skutkach. Jestem bardzo ciekawa.

Widzisz, wlasnie o to chodzi, ze nie mam zamiaru jej praktykowac, a jedynie
sprawdzic jaka ma skutecznosci czy taka wogole posiada...dlatego tez
zaczelam ten temat..

a swoja droga thx ...
PoZdRaWiAm

16. Data: 2002-03-23 12:43:55

Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 176 cm wzrostu.
> Lubię beże i szarości:-))))))))))))

Ile obwodu w biodrach? Już nawlekam oczka na druty, a Ty szukaj
przepisu:-))
Ewka

17. Data: 2002-03-24 09:38:14

Od: "MIKI" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam i podziwiam pewne wypowiedzi.Jedno jest pewne: ja schudłem 10 kg i
nie przytyłem przez 5 miesięcy.Później na własne życzenie pojechałem w góry
i wódeczka piweczko , piweczko , jedzonko, mało dziewczynek, piweczko,
jedzonko ... i w 1 tydzień wpadło 2,5 kg. Powtarzam:"NA WŁASNE ŻYCZENIE''
Dieta jak najbardziej działa i to nie są czary

18. Data: 2002-03-24 10:18:41

Od: "Anissta" <A...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MIKI" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedzonko ... i w 1 tydzień wpadło 2,5 kg. Powtarzam:"NA WŁASNE ŻYCZENIE''
> Dieta jak najbardziej działa i to nie są czary

thx za odpowiedz. Nareszcie otrzymalam konkrety :))
PoZdRaWiAm ;)

19. Data: 2002-03-24 22:37:08

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedzonko ... i w 1 tydzień wpadło 2,5 kg. Powtarzam:"NA WŁASNE ŻYCZENIE''
> Dieta jak najbardziej działa i to nie są czary

Właśnie, najgorsze są te "własne życzenia". Z Twojego postu wynika, że dieta
13-dniowa jest OK, tylko zaszkodziły Ci
1. góry
2. wódeczka
3. piweczko
4. jedzonko
5. mało dziewczynek

1. Ja natomiast nie tyję, chociaż fakt, po górach nie spaceruję,
może rzeczywiście od nich się tyje ;))))
2. Nadużywający zwykle jednak grubi nie są.
3. Piweczko - właśnie sobie szklaneczkę... mój guru pozwala... ;)))
4. Jedzonko dobre to podstawa!
5. No tak, może to przez te dziewczynki...

Zastanawia mnie jednak fakt - mija szczęśliwych 13 dni diety i co dalej?
Prz...erwa? Liczymy od początku? I tak mamy liczyć periodycznie do końca
życia tylko do trzynastu? A co, jak się pomylę? Mam zacząć od początku?
A w ogóle dlaczego akurat trzynaście, a nie czternaście?

P.S.
Hm... dziewczynki... tak karkołomny wykręt na własne słabości i tycie, mógł
wymyślić tylko facet (oczywiście nie kaaażdy) ;)))

Krystyna

20. Data: 2002-03-25 11:44:02

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdaz" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> i wyprobowalam.
> Ale milo , ze faci tez sie na to lapa...

No przecież pisałem, że od Ciebie. Przeczytaj inne posty w wątku:-)

Pzdrw
Piotr

przytycie
Co to za chleb?