dieta MM a ciąża

1. Data: 2003-08-04 11:39:39

Temat: dieta MM a ciąża
Od: "magik" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy dietę MM można stosować w ciązy? Oprócz tego co powie lekarz - co o tym
sadziecie, jakies doświadczenia?
Magik

2. Data: 2003-08-04 11:56:42

Temat: Re: dieta MM a ciąża
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magik" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> czy dietę MM można stosować w ciązy? Oprócz tego co powie lekarz - co o
tym
> sadziecie, jakies doświadczenia?

tak na zdrowy rozum -czy moze kobiecie w ciazy zaszkodzic niejedzenie cukru,
ziemniakow, bialego pieczywa czy niepicie piwa chociazby?

J.

3. Data: 2003-08-04 12:20:34

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak na zdrowy rozum -czy moze kobiecie w ciazy zaszkodzic niejedzenie cukru,
> ziemniakow, bialego pieczywa czy niepicie piwa chociazby?

No raczej to jej może wyjść na dobre -
jakies inne uwagi ???
Magik

4. Data: 2003-08-04 13:26:34

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> czy dietę MM można stosować w ciązy? Oprócz tego co powie lekarz - co o

Myślę, że lekarz na słowo "dieta" zareaguje nerwowo i zabroni Ci.
Ja osobiście (mam już dwoje dzieci) polecałabym tę dietę w ciąży gorąco. Po
pierwsze - zmniejsza zagrożenie cukrzycą ciążową, a po drugie - preferuje
wysokogatunkowe białko - niezbędne w ciąży.
Moim zdaniem - nie ma lepszego sposobu na żywienie w ciąży.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

5. Data: 2003-08-04 19:01:40

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Myślę, że lekarz na słowo "dieta" zareaguje nerwowo i zabroni Ci.

Niekoniecznie-trzeba wyluszczyc zasady diety ,powiedziec co sie je a czego
nie....

> Ja osobiście (mam już dwoje dzieci) polecałabym tę dietę w ciąży gorąco. Po
> pierwsze - zmniejsza zagrożenie cukrzycą ciążową, a po drugie - preferuje
> wysokogatunkowe białko - niezbędne w ciąży.

Tyle ,ze straczkowe moga spowdowac wzdecia,wtedy niestety trzeba je po postu
odstawic az do po karmieniu piersia
No i jesc wiecej podrobow,np watrobki, z wiadomych wzgledow.

> Moim zdaniem - nie ma lepszego sposobu na żywienie w ciąży.
Plus ogorki kiszone ;-)))
Pozdrawiam Hafsa

6. Data: 2003-08-07 15:56:29

Od: "Sylwia Haliżak" <s...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa " <h...@N...gazeta.pl>
wrote in message news:bgmaik$9p6$1@inews.gazeta.pl...
> No i jesc wiecej podrobow,np watrobki, z wiadomych wzgledow.

Akurat wątróbki z czasie ciązy nie powinno sie za dużo jeść.

Pozdrawiam
Sylwia

7. Data: 2003-08-07 20:30:04

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Haliżak" <s...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

> Akurat wątróbki z czasie ciązy nie powinno sie za dużo jeść.

Skąd ta pewność ????

Slawek

8. Data: 2003-08-08 07:00:41

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Haliżak <s...@s...waw.pl> napisał(a):

> Akurat wątróbki z czasie ciązy nie powinno sie za dużo jeść.

A to niby dlaczego????
Poza tym napisalam ,jesc wiecej a nie duzo,a to roznica.
Hafsa

9. Data: 2003-08-09 13:08:54

Od: Limeryk <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od slawek (slawekopty(usun)@gazeta.pl) dostałam taką:

> Skąd ta pewność ????
>
> Slawek

Stąd, że wątróbka ma za dużo witaminy A, co może uszodzić płód.
Ponadto gromadzi wiele substancji szkodliwych i wcale nie jest tak
zdrowa jak ją malują. Pewność po zapytaniu dowolnego lekarza, lekturze
dowolnej pozycji o żywieniu w ciąży.

--
Limeryk

10. Data: 2003-08-09 15:59:50

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limeryk" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ponadto gromadzi wiele substancji szkodliwych i wcale nie jest tak
> zdrowa jak ją malują. Pewność po zapytaniu dowolnego lekarza, lekturze

A sprawdziłeś może co lekarze zalecają kobietom w ciąży ????
np. Elevit w którego skład wchodzi najwięcej wit A . Czy to znaczy że
syntetyczne witaminy są lepsze od tych naturalnych w wątróbkach ;)))))

Slawek

Przepraszam.
Pytanie!
MERIDIA - ECA?