dieta cud

1. Data: 2003-10-01 13:40:50

Temat: dieta cud
Od: "Aga" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sami ocencie jak dobra dieta na mnie wplynela www.zdjecia-agi.prv.pl

2. Data: 2003-10-01 14:07:54

Temat: Re: dieta cud
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga napisał:

> Sami ocencie jak dobra dieta na mnie wplynela www.zdjecia-agi.prv.pl

Wiesz co ,a ktore to twoej zdjecie????Mi sie otworzyla jakas strona z
potworami, nie wiem ,ktora to ty.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2003-10-01 14:19:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:blemnd$ipn$2@inews.gazeta.pl pisze:

> Wiesz co ,a ktore to twoej zdjecie????Mi sie otworzyla jakas strona z
> potworami, nie wiem ,ktora to ty.

Ta najbardziej oblesna. Ale Andrzej Buse lubi takie.

4. Data: 2003-10-01 15:01:39

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Ta najbardziej oblesna. Ale Andrzej Buse lubi takie.

A kto to jest Andrzej Buse?O czyms nie wiem, co wiedza wszyscy?Powiedz,
o co chodzi..Hafsa

5. Data: 2003-10-01 15:27:02

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Sami ocencie jak dobra dieta na mnie wplynela www.zdjecia-agi.prv.pl

Niezle cie pojebalo, jaka diete stosowalas?
maf

6. Data: 2003-10-01 17:50:08

Temat: Re: dieta cud [spamerzy na Kube]
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:bleps7$1af$1@inews.gazeta.pl pisze:

> A kto to jest Andrzej Buse?O czyms nie wiem, co wiedza
> wszyscy?

Najwyrazniej :) Naprawde nigdy nie spotkalas sie z adresem e-mail
zaczynajacym sie od abuse@?

7. Data: 2003-10-01 19:27:09

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Sami ocencie jak dobra dieta na mnie wplynela www.zdjecia-agi.prv.pl

Aga ta dieta zrobila z ciebe potwora co ty nam proponujesz??????? Moze
dziala to w ten sposob ze twoja fotka powoduje wymioty i od tego sie hudnie.
Jestes poprostu wstretna i oblesna. A fuuuuuuuuuuuu.

8. Data: 2003-10-01 20:47:29

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

MarekF w wiadomości news:blermu$aqs$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Niezle cie pojebalo, jaka diete stosowalas?

A po jakiej tak sie jezyk wzbogaca? Troche finezji, to miejsce publiczne.

9. Data: 2003-10-01 21:24:59

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po jakiej tak sie jezyk wzbogaca? Troche finezji, to miejsce publiczne.

Moze i finezji ale tu nie ma miejsca dla SPAMERÓW !!!!

10. Data: 2003-10-01 22:34:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Manio w wiadomości news:blfgn8$kae$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Moze i finezji ale tu nie ma miejsca dla SPAMERÓW !!!!

A co zmieni w calej sytuacji uzycie wulgaryzmow? Myslisz, ze spamer czytuje
odpowiedzi na swoj spam? Zamiast rzucac bluzgi lub krzyczec lepiej jest
spozytkowac energie piszac stosowny e-mail do Andrzeja B.

MM odstępstwo
mąka żytnia
przemiana materii...
Pamiętnik partyzanta