dieta ilosciowa i jakościowa

1. Data: 2003-09-24 13:20:20

Temat: Re: dieta ilosciowa i jakościowa
Od: "polny konik" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałem zapytać czy ktos ma albo znalazł jakieś opisy diet
> niskokalorycznych na www
> chciałbym sobie zjeść  dziennie od 600 do 700 kalori ale mam problem z
> wyborem skladników

Takiej diety nikt Ci nie doradzi. To nie dieta, to anoreksja.

2. Data: 2003-09-24 13:35:26

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frangle3s" <s...@o...pl> napisał w

> chciałbym sobie zjeść dziennie od 600 do 700 kalori ale mam problem z

czemu tak duzo?? co ma na celu twoja dieta?

> mój dzień zaczyna sie o 8.00 jedna szklanka kawy (odrobinke mleka ) 2
> suche krążki chleba sonko
> dojazd do pracy i praca od 10.00 do 17.00 nie mam zabardzo gdzie sobie
> zrobić obiadu także wsypuje puszke kukurydzy i puszke tuńczyka do
miseczki
> i wcinam około 13.00 2 kawy w pracy

zostan przy samej kawie i kukurydzy, z tunczyka lepiej zrezygnuj.

> przyjeżdżam do domu i własnie co by tu zjeść
> kto poradzi cos takiego aby sie najeść ale żeby to było leciutkie dla
> organizmu

najlepiej druga puszke kukurydzy
Jesli nie palisz, to zacznij, zrob sobie zdjecie, a po 2 miesiacach zrob
kolejne. Porownaj, a nastepnie zastanow sie nad jakas sensowna dieta. I rzuc
palenie.
Mozesz tez od razu znalezc chwile i zastanowic sie nad rozsadna dieta.
Polecam lekture grupy pl.misc.dieta.
i nie trolluj wiecej pliz.

Pozdr
Kafka

P.S. Jesli mowiles serio to informuje, ze na grupie nie jest polecana dieta
niskokaloryczna, jako prowadzaca donikad. Ewentualnie do efektu jojo, ale
chyba to nie jest twoim celem. A wlasciwie to nie napisales co jest twoim
celem: schudniecie, przytycie, ozdrowienie, skurczenie zoladka? co?

3. Data: 2003-09-24 15:54:17

Od: "magda" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> przyjeżdżam do domu i własnie  co by tu zjeść
>
> kto poradzi cos takiego aby sie  najeść ale żeby  to było leciutkie dla

No tak na tej grupie raczej nikt nie udzieli Ci odpowiedzi ,o które prosisz.
Wszyscy 9no może większość) preferują innego rodzaju diety (Optymalna, Atkinsa,
MM). Polegają one na ograniczeniu węglowodanów na rzecz tłuszczy i białka w
różnych proporcjach. I trzeba przyznać, że są bardzo skuteczne, nie powodują
uczucia głodu, wręcz przeciwnie dają długotrwałą sytość a przede wszystkim
pomagają zrzucić wiele zbędnych kilogramów.
Z tego co piszesz Twoje menu jest bardzo ubogie i z pewnością nie dostarcza
wszystkich potrzebnych składników zwłaszcza dla dorosłego faceta. Spożywają tak
niewielkie ilości Twój organizm oszczędza, gromadząc większość w postaci
tłuszczu na tzw. "czarną godzinę&#8221;, Kto wie czy jutro będzie śniadanie? (2
krążki SONKO)??
Wydaje mi się poza tym że po przyjściu z pracy dopada Cię niesamowite uczucie
głodu... Nie wiesz co zrobić by się nie objeść i zmieścić się w swoich
kaloriach. No i ciągle jesteś głodny..... Proszę przeczytaj post pt: Tycie -
wszystkiemu winna jest glukoza". Może to przybliży Ci co dzieje się w Twoim
organizmie po takich wahaniach poziomu cukru....

Sam ocenisz czy warto dalej tak postępować.... Bo na razie to droga do nikąd...

W razie czego pisz śmiało.... Miałam podobne problemy co ty... Tylko, że się
szybko z tej niskokalorycznej diety wyleczyłam. Jestem teraz ciągle syta... no
i przez to trochę bardziej szczęśliwsza... mam więcej energii...

Czego i Tobie życzę

Pozdrawiam

Magda

4. Data: 2003-09-24 16:28:06

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałbym sobie zjeść dziennie od 600 do 700 kalori ale mam problem z
> wyborem skladników

To ja Ci powiem troche inaczej - bo w przeciwienstwie do grupy jestem
zwolenniczka diet niskokalorycznych. Ale - i to duze ALE - takich powyzej
1400 kcal (czy to w ogole jeszcze niskokalorycznie?). Aha, facet potrzebuje
wiecej, wiec w Twoim przypadku 1800 to niezbedne minimum.

700 kcal to zdecydowanie za malo - taka diete mozna sobie zafundowac raz do
roku w ramach oczyszczania organizmu. Pomnoz to co najmniej razy dwa i pol,
a potem rozdziel na minimum cztery posilki o jednakowej kalorycznosci i
spozywane w regularnych odstepach czasu. (5x300 to zalecenie dietetyka dla
znajomej 20-latki)

Proponuje odstawienie puszek (generalnie jesli masz wybor miedzy mrozonym a
puszkowanym to bierz to pierwsze). Tunczyk i kukurydza sa wprawdzie OK, ale
w salatce i od czasu do czasu. Jedz duzo warzyw, najlepiej gotowanych na
parze - maja niewiele kalorii, a za to duzo witamin. Do tego kasza gryczana
i kurczak. Wbrew pozorom przygotowanie takiej kolacji zajmuje tylko
kwadrans, produkty mozna kupic wszedzie. Poszukaj mrozonych mieszanek
warzywnych - zima, albo jak nie masz czasu na targ bardzo sie przydaja.
Dodaj je do ryzu - bardzo sycace danie.

Poszukaj przepisow z diety Diamondow - troche ja juz zapomniano, ale ma
sporo fajnych lekkich, szybkich i sycacych potraw.

Ale jak juz jestes bardzo zdesperowany to: salatka bardzo sycaca i
niskokaloryczna (ostatnio moja ulubiona) - glowka salaty, peczek rzodkiewek,
ogorek i odrobina fety zamiast majonezu. Mozna dorzucic tunczyka.

I odstaw kawe - jesli nic nie jesz, a fundujesz sobie duzo kofeiny to
tracisz magnez, a to sie przeklada na ogolny niedowlad umyslowy:))

Pozdrawiam,
Aga

6. Data: 2003-09-26 19:17:53

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frangle3s <s...@o...pl> napisał(a):

> witam
> chciałem zapytać czy ktos ma albo znalazł jakieś opisy diet
> niskokalorycznych na www
>
> chciałbym sobie zjeść dziennie od 600 do 700 kalori ale mam problem z
he he stary - weż se prześcieradło i idż na cmentarz do kostnicy,
bo niedługo padniesz, i zanim cię znajdą to..............
poczytaj wpierw lepiej o prawidłowym odżywianiu a potem puknij sie w głowe
co piszesz.

alkaiczna woda mineralna
Turnusy odchudzające
Po odchudzaniu