dieta optymalna mi nie pomogła

21. Data: 2001-10-19 19:01:14

Temat: Re: dieta optymalna mi nie pomogła
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.
> Postaram sie Pani pomóc.
> Potrzebuje jednak wiecej szczegółów.
> Bardzo proszę przesłać na mój prywatny email
> swój nr telefonu - zadzwonie jak najszybciej.
>
> Pozdrawiam
> Jan Pożerski

Jasiu !
Nie masz czasem chęci p.....ć to wszystko i dalej jeść tak jak jesz ,
ciesząc się , że to co służy Twojemu zdrowiu jest (jeszcze !!!) tak tanie

"Jadarek" - Dariusz Kral

22. Data: 2001-10-19 19:35:34

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No zaraz, zaraz - chyba zgłupieję - stracę wiarę co pisze Harper i Konturek
> !!!
>
> Przy zachowanym "reżimie" węglowodanowym jeśli nie przekracza się "zadanej"
> ilości białka NIE MA MOŻLIWOŚCI (biochemicznie) żeby utyć.
>
> Bez dokładnego sprawdzenia czym ta/ten "ZBISIWIK" się naprawdę żywił nie
> możemy wnioskować czy Dieta Optymalna działa czy nie.
>
> Znam przypadki osób narzekających na lekarzy , że im nie pomogli ale -
> problem tkwi w tym , że nie sama WIZYTA miała pomóc ale ZALECENIA i ich
> skrupulatne stosowanie....

Kolego , nie rób afery z rzeczy nieistniejących .
Tam pisało 'po zarzuceniu diety '
a to znaczna róznica niż 'na diecie' .
Cytowanie zdań wyrwanych z kontekstu to bardzo nie fair .
Nie wiem na jaki efekt liczyłeś ale braw nie będzie .
pozdrawiam.

23. Data: 2001-10-20 10:32:05

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Anhela
Użytkownik "em" <e...@p...promail.pl> napisał w wiadomości

> Anhelo. W Twoim stwierdzeniu niestety występuje sprzeczność. Jeżeli dieta
> jest optymalna, to oznacza właśnie, że dobrze służy ;-)
>
> Zgodnie z zasadami gramatyki języka polskiego, nie należy mylić pojęcia
> diety optymalnej (przymiotnik) z dietą Kwaśniewskiego czyli dietą
> "optymalną" lub Dietą Optymalną (nazwa własna).
>
> Pozdrawiam, em.

cześć.
już nie masz do czego się przyczepić?
nie rozmawiamy tu o zasadach gramatyki j. polskiego, ale o diecie, która,
jak sam temat mówi, nie pomogła.
podr..
Anhela

24. Data: 2001-10-20 10:55:07

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Anhela
Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Cytowanie zdań wyrwanych z kontekstu to bardzo nie fair .
> Nie wiem na jaki efekt liczyłeś ale braw nie będzie .

mysle, ze nie ma sensu dyskutowanie z fanatykami DO, ktore zamiast pomoc
usilnie probuja udowodnic, ze DO nie moze nie dzialac. kazde Twoje zdanie
zostaje poddane pod watpliwosc, bo przeciez skoro DO nie zadzialala to
napewno musialas zrobic cos zle. prawda???
skoro wszyscy ludzie sa tacy sami i reaguja na wszystko w identyczny
sposob -prawie jak maszyny - pozostaje Ci chyba tylko zmienic organizm, bo
przeciez DO to osmy cud swiata, ktory uleczy wszystkich.....i ze
wzsystkiego...
paranoja.
a ja nadal uwazam, ze bez zrobienia podstawowych badan nie mozna stawiac
diagnozy, ani ukadac metody leczenia.
nie wiem po co niektorym Twoje imie i nazwisko, chyba tylko po to, by moc
Cie sprawdzic, co zreszta jak zauwazylam p.Jan Pozerski zdazyl juz zrobic
kontaktujac sie z Twoimi lekarzemi bez Twojej wiedzy. czy on napewno chce Ci
pomoc??? wedlug mnie chce tylko udowodnic Ci, ze sie mylisz.

pozdr.
Anhela

25. Data: 2001-10-20 15:26:47

Od: "jan" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy on napewno chce Ci
> pomoc??? wedlug mnie chce tylko udowodnic Ci, ze sie mylisz.
>
> pozdr.
> Anhela

Anhela ,gratuluje logicznego myslenia,
to co on ma jej w koncu udowodnic???
Pozdrawiam - Jan

26. Data: 2001-10-21 17:01:11

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "jan" <d...@h...com> napisal w wiadomosci
om...

> Anhela ,gratuluje logicznego myslenia,
> to co on ma jej w koncu udowodnic???
> Pozdrawiam - Jan

masz klopoty ze zrozumieniem?
to przeczytaj to wszystko raz jeszcze. ale dolkadnie
pozdr.
Anhela

27. Data: 2001-10-22 01:20:22

Od: "jan" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> masz klopoty ze zrozumieniem?
> to przeczytaj to wszystko raz jeszcze. ale dolkadnie
> pozdr.
> Anhela
To nie jest odpowiedz na pytanie.
Pozdrowienia - Jan

28. Data: 2001-10-22 09:13:43

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sluzyc???

> cześć.
> już nie masz do czego się przyczepić?

...no przecież mrugnąłem do Ciebie emotikonką...

> nie rozmawiamy tu o zasadach gramatyki j. polskiego, ale o diecie, która,
> jak sam temat mówi, nie pomogła.

Druga część była za to poważna. Jeżeli nie uważasz, że dieta Kwaśniewskiego
jest optymalna to nie lej "wody na młyn" bojowników spod znaku DO i nie
pomagaj im robić wody z mózgu osobom niezorientowanym. Proponuję
konsekwentnie nazywać rzecz po imieniu - czyli po prostu dieta
Kwaśniewskiego.

Pozdrawiam, em.

29. Data: 2001-10-22 09:44:02

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasiu !
> Nie masz czasem chęci p.....ć to wszystko i dalej jeść tak jak jesz ,
> ciesząc się , że to co służy Twojemu zdrowiu jest (jeszcze !!!) tak tanie

Zapytaj o to też propagatorów różnych związków religijnych. Inna dziedzina,
ale pasja ta sama ;-)

[em]

30. Data: 2001-11-02 10:05:38

Od: "Jan Pożerski" <j...@k...plo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowna Pani Mario,

przykro mi, że nie zechciała się Pani ze mną skontaktować.

Widać nie zależy Pani na wyjaśnieniu zdarzeń,
które podała Pani do publicznej wiadomości, tym
samym narażając na szwank dobre imię lekarzy
i miejsc, w których oni praktykują.

Wielu osobom z łatwością przychodzi rzucać publiczne
oskarżenia, szczególnie gdy pozostają anonimowi.
Tylko jednostki mają dość odwagi, aby stanąć twarzą
w twarz z oskarżonym, dając mu szansę na zaprezentowanie
swojego stanowiska.

Rozmawiałem z oskarżanymi przez Panią lekarzami.
W okresie ostatnich dwóch lat przyjęli wiele pacjentek o
imieniu Maria. Bez znajomości Pani nazwiska nie są w
stanie ustalić, KOMU mają odpowiedzieć.

Na tym kończę swoją próbę wyjaśnienia opisywanych
przez Panią zdarzeń i próbę pomocy w Pani problemach
zdrowotnych.

Z poważaniem
Jan Pożerski

aparat do PS
Popularyzacja morfiny w "leczeniu" bolu >?
brodawka w Poznaniu
Wynik prób wątrobowych
Gdzie spis uczelni medycznych??