dieta opymalna w nadciśnieniu

1. Data: 2003-12-18 18:00:10

Temat: dieta opymalna w nadciśnieniu
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczów
mam 27 lat od 5 lat lecze sięna nadcisnienie tętnicze (łagodne 135/70) po
lekach atenolol 25mg 2xdzienie, jestem aktywny fizycznie , nie palę i nie
mam nadwagi.
staram sieznaleść dobrą metodę , która wyleczyła by mnie z nadciśnienia
samoistnego.
od niedawna zbieram informacje na temat diety opymalnej(kwaśniewskiego), czy
moze ktoś stosował tą dietę a moze jeszcze miał nadciśnienie!
jeśli tak, to bym był wdzięczny za jakiekolwiek informacje na temat tej
diety, czy faktycznie jest taka doskonała i może pomóc mi w zwalczeniu
nadcisnienia!
pozd:
Tomek

2. Data: 2003-12-18 18:55:45

Temat: Re: dieta opymalna w nadciśnieniu
Od: rabin-hood <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dietę Kwaśniewskiego" zalicza się do wielkiej grupy tzw. medycyny
niekonwencjonalnej, podobnie jak bioenergoterapię i homeopatię, z tą jedną
zasadniczą różnicą, że w odróżnieniu od nich, według aktualnej wiedzy
naukowej, dieta oparta niemal wyłącznie na tłuszczach nie jest obojętna
dla zdrowia. Homeopatia i bioenergoterapia po prostu nie działają. Oparcie
diety na ogromnych ilościach tłuszczów bez odpowiedniej ilości
węglowodanów MUSI prowadzić do zaburzeń metabolicznych, nasilenia zmian
miażdżycowych, a w skrajnych przypadkach do ciężkiej kwasicy ketonowej
mogącej zakończyć się zejściem z tego padołu. (Nota bene, jak to
humorystycznie ujął jeden z profesorów od których miałem okazję się uczyć,
entuzjastyczne opinie ludzi stosujących dietę Kwaśniewskiego na temat jej
skuteczności są chyba efektem zaburzeń działania ośrodkowego układu
nerwowego na skutek przewlekłej kwasicy ;)

A niefarmakologiczne leczenie nadciśnienia tętniczego to:
1. Eliminacja z diety soli kuchennej.
2. Redukcja masy ciała i zmniejszenie w diecie ilości tłuszczów, zwłaszcza
zwierzęcych.
3. Regularna aktywność fizyczna o umiarkowanym nasileniu.
Literatura podaje że tymi sposobami można osiągnąć obniżenie ciśnienia
skurczowego nawet o ok. 20 mmHg.

Pozdrowienia

--
When cryptography is outlawed, bayl bhgynjf jvyy unir cevinpl.

3. Data: 2003-12-18 20:04:37

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.kkonin.llm.pt> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rabin-hood" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dla zdrowia. Homeopatia i bioenergoterapia po prostu nie działają. Oparcie
Może odrobina fizyki kwantowej zagity dechami bezmózgu...
ST

4. Data: 2003-12-18 20:25:48

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zasadniczą różnicą, że w odróżnieniu od nich, według aktualnej wiedzy
> naukowej, dieta oparta niemal wyłącznie na tłuszczach
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Przecież to nieprawda. Jeśli diety nie znasz - to nie mów o niej nic,
zamiast powtarzać zasłyszane głupoty.
Zresztą sam sprawdź te "ogromne" ilości tłuszczu:
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy1.htm
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy2.HTM

nie jest obojętna
> dla zdrowia. Homeopatia i bioenergoterapia po prostu nie działają. Oparcie
> diety na ogromnych ilościach tłuszczów
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Bzdura. Optymalni ze stażem jedzą średnio ok. 120-150 g tłuszczu.
A czy możesz podać, jakie WHO ustaliła normy żywieniowe dla tłuszczu?
Wtedy porównamy i określimy jaka to ilość podpada pod wielkość "ogromne".

> [...]
> miażdżycowych, a w skrajnych przypadkach do ciężkiej kwasicy ketonowej
> mogącej zakończyć się zejściem z tego padołu.

Może zaapeluj tu do ludzi, którym na diecie optymalnej takie ciężkie
przypadki się przytrafiły. Niech wreszcie zaczną ostrzegać innych przed
zejściem... ;)
Mnie jakoś nic takiego się nie przytrafia, a przecież powinno, bo tak się
żywię już od ponad pięciu lat. A miażdżyca akurat się cofnęła - badanie dna
oka nie wykazuje obecnie miażdżycowych zmian, które przed DO były przez
okulistkę stwierdzone.

> [...]
> skuteczności są chyba efektem zaburzeń działania ośrodkowego układu
> nerwowego na skutek przewlekłej kwasicy ;)

Jakoś mnie ta "kwasica" nie przeszkadza. Czuję się dobrze, czy to źle?

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.1998 r.]
http://tinylink.com/?h3torpHqTF

Niedobrze czułby się lekarz, gdyby wszyscy czuli się dobrze. Syrus

5. Data: 2003-12-18 20:38:01

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ludzie kto tu mówi w końcu prawde
czy ktoś zna przypadki że ta dieta zaszkodziła komóś poważnie
!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:brt2ge$4ja$1@news.onet.pl...

6. Data: 2003-12-18 20:58:43

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ludzie kto tu mówi w końcu prawde
> czy ktoś zna przypadki że ta dieta zaszkodziła komóś poważnie
> !

Prawdy Ci nikt nie powie, bo dzialanie DO w dluuzszym czasie nie jest znane.
I nie wierz, ze to dieta-cud dobra na wszystko - takich nie ma. Optymalni
beda sie zachlystywac tym, jaka ona wspaniala (pare bzdur mozna poczytac na
odpowoiednich stronach) i zarowno tutaj, jak i na pl.misc.dieta przeczytasz
wiele spornych opinii.
Anka

7. Data: 2003-12-19 10:30:47

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może odrobina fizyki kwantowej zagity dechami bezmózgu...

Wielce Szanowny Panie,
zechciałby Pan sprecyzować, i przedstawić Biednym, Naiwnym i Niedouczonym,
związek pomiędzy mechaniką kwantową a działaniem bioenergoterapii?
Pozostaję z *należnym* szacunkiem

PS.
Kiedyś w złośliwości mojej zacząłem dopytywać osobę sprzedającą cudowne
medaliki magnetyczne, jakie to oddziaływania są w tej metodzie
wykorzystywane. Fragment dialogu
P: To jest pole eletromagnetyczne? To może być niebezpieczne.
O: Ależ nie, to są inne pola energetyczne
P: A więc pewnie chodzi o oddziaływania jądrowe?
O: Właśnie tak!
P: Silne czy słabe?
O: (Z oburzeniem) No oczywiście że silne !!!

--
Krzysiek, EBP
- Nie sądziłam, że on jest taki ... ludzki.

8. Data: 2003-12-19 13:50:18

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Prawdy Ci nikt nie powie,

Zgadza się, do prawdy każdy musi dochodzić sam.

> bo dzialanie DO w dluuzszym czasie nie jest znane.

To prawda, że w mediach nie jest znane. Ale, to że w mediach czegoś nie ma,
nie znaczy, że tego nie ma w rzeczywistości. Optymalnych ze stażem nawet 30
i więcej lat jest coraz więcej, a sam Kwaśniewski z rodziną jest na DO 35
lat
i jakoś nie zszedł. A według wszelkich teorii już dawno powinien (patrz: ile
ciężkich chorób powinno u niego wystąpić).

> [...]
na
> odpowoiednich stronach) i zarowno tutaj, jak i na pl.misc.dieta

Ja Cię rozumiem, bo rzeczywiście optymalni dość szybko przestają korzystać
z zakupów w aptece...
Aczkolwiek i w sklepie spożywczym też już trzeba uważać co się kupuje,
ze względu na szeroki asortyment produktów spożywczych zawierających
farmaceutyczne (czyt. chemię) składniki.

Krystyna

9. Data: 2003-12-19 14:06:40

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Krzystyno,
Tłumaczono Ci już chyba wielokrotnie, ale w atmosferze przedświątecznej
pozwolę sobie uprzejmie powtórzyć: do chwili opublikowania wyników
kontrolowanych badań, działanie diety, pigułki, mazidła względnie
naszyjnika przynoszącego szczęście pozostaje NIEZNANE. Szczególnie w
momencie kiedy propaguje się teorię stojącą w jawnej sprzeczności z
uznanymi poglądami, na jej twórcach spoczywa obowiązek przedstawienia
dowodów 1) uzyskanych metodami weryfikowalnymi i powtarzalnymi 2)
porównywalnymi z innymi publikacjami 3) z dostateczną grupą kontrolną, z
(jeśli to możliwe) randomizacją i sposobami - jak metoda podwójnej ślepej
próby - ograniczającymi wpływ czynników subiektywnych 4) na dostatecznie
dużej grupie osób 5) z właściwym opracowaniem statystycznym wyników. To
tyle z grubsza. Z przyczyn osobistych zainteresowań bardzo interesowałby
mnie temat wpływu wysokotłuszczowej diety na czynność nerki u chorych na DM
t.II. Są dość ciekawe dane doświadczalne, niestety na gryzoniach. Dzięki DO
dysponujemy jedyną możliwością przeniesienia tych badań na ludzi. Niestety
pewien problem może stanowić niejednorodność genetyczna badanej populacji;
NB nie byłbym pewien, czy wybór DO nie wiąże się z jakimiś
polimorfizmami... ale chyba nie ACE/AgR...

Pozdrawiam serdecznie
--
Krzysiek, EBP
Podniósł wydajność z jednego hektara

10. Data: 2003-12-19 20:00:14

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.kkonin.llm.pt> szukaj wiadomości tego autora

> Wielce Szanowny Panie,
> zechciałby Pan sprecyzować, i przedstawić Biednym, Naiwnym i Niedouczonym,
> związek pomiędzy mechaniką kwantową a działaniem bioenergoterapii?
> Pozostaję z *należnym* szacunkiem

Takich laboratoriów, które mogą sensownie przeprowadzić badania
jest zaledwie kilka na świecie, natomiast pretendujących do przeprowadzania
badań to kilkanaście w jednym kraju... tajemnicą jest, ze zjawiska psi są w
kręgu
zainterespowań służb specjalnych wielkich tego świata, choć oficjalne
stanowisko
jest zblizone do ogólnej negacji ich znaczenia...

> PS.
> Kiedyś w złośliwości mojej zacząłem dopytywać osobę sprzedającą cudowne
> medaliki magnetyczne, jakie to oddziaływania są w tej metodzie
> wykorzystywane. Fragment dialogu

Istotnie oszołomów jest sporo... ale to, że nie potrafią nazwać tego z czym
się spotykają to jest inna rzecz... rozśmiesza mnie również sugerowanie
szkodliwości diody swiecącej w tv w opcji czuwania, która rzekomo
jest szkodliwa dla zdrowia... jej promieniowanie jest znikome w stosunku do
tła...
nawet z niewielkiej odległości...

> [...]
>

> --
> Krzysiek, EBP
> - Nie sądziłam, że on jest taki ... ludzki.

to fakt, ale czy utytułowane głowy też nie usiłują wciskać mamideł
z większości dziedzin ... skoro w żaden sposób nie odpowiadają
za głoszone teorie, wszak zawsze mogą powiedzieć, że były to tylko
hipotezy..
ST

Antykoncepcja dla panów
badanie wydolności łożyska