dieta przyspieszajaca przemiane materii

1. Data: 2002-12-13 16:38:28

Temat: dieta przyspieszajaca przemiane materii
Od: "Bruneros" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej , slyszalam o tym , ze ktos stosowal ta diete i odniosl naprawde dobre
rezultaty! niestety nie moge znalezc przepisow co wtedy nalezy jest itd.
Bardzo prosze o pomoc - jezeli ktos wie co moge jesc itd.

W sumie nie chce duo schudnac bo jedynie 4-5 kg , przy wzroscie170 waze 58
kg - co tez zostalo okupione dlugotrwalym odchudzaniem jaksi czas temu ....

Ale dodam wam otuchy- bo to jest naprawde mozliwe!!!! :)

2. Data: 2002-12-14 07:00:13

Temat: Re: dieta przyspieszajaca przemiane materii
Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie nie chce duo schudnac bo jedynie 4-5 kg , przy wzroscie170
waze 58
> kg - co tez zostalo okupione dlugotrwalym odchudzaniem jaksi czas
temu ....

polecam psychiatrę

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

3. Data: 2002-12-15 21:47:26

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bruneros" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kg - co tez zostalo okupione dlugotrwalym odchudzaniem jaksi czas temu
>
> Ale dodam wam otuchy- bo to jest naprawde mozliwe!!!! :)

Witaj!

Gratuluje utrzymania wagi!
To wielkie osiagniecie. Widac, wiesz czego chcesz :)

Czy myslisz o diecie kopenhaskiej?

Jesli tak to jestem jedyna osoba na tej grupie, ktora oficjalnie sie
przyznaje, ze przeszla te diete, schudla 7 kg i nie przytyla!
Reszta ( ci co probowali tej diety) przytyla (nie mam pojecia jak to
zrobili.. ale jednak.. moze jedli strasznie duzo :) nie wiem.)
Jesli uwazasz ze jedna osoba to za malo to daj sobie spokoj..jesli uwazasz
inaczej.. proboj.
mam 7 kg mniej i o to mi wlasnie chodzilo.
Ale jak mowia....... jedna jaskolka wiosny nie czyni..

pozdrawiam
Saman_tha witajaca

4. Data: 2002-12-15 21:50:19

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> polecam psychiatrę

Wprawdzie nie podales swojego adresu.. ale chyba wiesz ze autoreklama jest
zabroniona?
hmmm..

Saman_tha nie_reklamujca_sie :))))

5. Data: 2002-12-16 08:25:59

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inaczej.. proboj.
> mam 7 kg mniej i o to mi wlasnie chodzilo.
> Ale jak mowia....... jedna jaskolka wiosny nie czyni..

Kochana Samantho - zapomniałaś o mnie - ja tez sie przyznałam:) schudłam na
kopenhaskiej 5 kilo i tak mi zostało - do dziś :)

pozdrawia lżejsza kaśka

6. Data: 2002-12-16 09:34:05

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

azalea wrote:
> schudłam na kopenhaskiej 5 kilo i tak mi zostało - do dziś :)

O! Super, gratulacje! Dla Saman_thy również.
Zastanawiałam się nad tą dietą. Znam za i przeciw,
ale jakoś nie miałam odwagi.
Teraz święta, więc trudno głodować ;)
Przelecę je (pardon) na Montim,
a po 2 stycznia zaczynam, o skutkach (pozytywnych bądź opłakanych)
poinformuję :)

--
Pozdrowienia
Mel.

7. Data: 2002-12-16 10:05:14

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article atit0k$a9c$...@n...tpi.pl, Saman_tha at s...@p...fm wrote
on 15/12/02 22:47:

> [...]
> inaczej.. proboj.
> mam 7 kg mniej i o to mi wlasnie chodzilo.
> Ale jak mowia....... jedna jaskolka wiosny nie czyni..

to znaczy ja tez sie przyznawalam, wiec juz nie jestes jedyna
:-)
chyba, ze sie nie przyznawalam, no to sie teraz przyznaje
:-)))
tylko, ze ja tylko 4 kilo a potem po miesiacu zaczelam stosowac metode MM.
no i nie objadalam sie przesadnie po.
--
*gosia*

8. Data: 2002-12-16 10:22:48

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy myslisz o diecie kopenhaskiej?

1. Jesli tak to jestem jedyna osoba na tej grupie, ktora oficjalnie sie
przyznaje, ze przeszla te diete, schudla 7 kg i nie przytyla!

2.. zapomnialas o mnie - ja tez sie przyznalam:) schudlam na
kopenhaskiej 5 kilo i tak mi zostalo - do dzis :)
pozdrawia lzejsza kaska

3. to znaczy ja tez sie przyznawalam, wiec juz nie jestes jedyna - tylko,
ze ja tylko 4 kilo a potem po miesiacu zaczelam stosowac metode MM.

Przepraszam .. blad naprawiam :)

No to jest nas 3 ktore nie przytyly :)

- ja
- azalea
- gosia

Melaine... Tobie nie polecam.
Jestes na MM i schudniesz.. wiec trzymaj sie MM
Twoj organizm juz sie przyzwyczail do tego sposobu jedzenia a ty znow go
chcesz przestawiac? potem znow na .. MM?
Szkoda..
Tak mysle..

Pozdrawiam
Saman_tha

9. Data: 2003-01-22 17:33:19

Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Dec 2002 09:25:59 +0100, azalea naskrobałeś/łaś:

>Kochana Samantho - zapomniałaś o mnie - ja tez sie przyznałam:) schudłam na
>kopenhaskiej 5 kilo i tak mi zostało - do dziś :)
A gdzie można znaleźć jakieś info na temat diety kopenhaskiej?

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12latka no 1. on p.r.a

test