dieta watrobiana - co to takiego?

1. Data: 2003-11-10 17:50:30

Temat: dieta watrobiana - co to takiego?
Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mój dziadek wyszedł z szpitala (po wyceciu woreczka żułciowego) i lekarz
zalecił diete wątrobianą nie precyzujac jak ma ona wygladać
czy może ktoś mi pomóc wtym temacie (moje poszukiwania w necie niestety mi
nie pomogły w tym temacie a temat jest dość naglacy
z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi

2. Data: 2003-11-10 17:58:05

Temat: Re: dieta watrobiana - co to takiego?
Od: Joanna <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 lis 2003, "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>
zapodał(a):

> [...]
> czy może ktoś mi pomóc wtym temacie (moje poszukiwania w necie
> niestety mi nie pomogły w tym temacie a temat jest dość naglacy

Moj ojciec podczas pobytu w szpitalu mial wpisana w karcie taka sama diete
(watrobowa), poczym w odpowiedzi na moje pytanie pielegniarka
poinformowala mnie, ze:

dieta ta, niczym szczegolnym sie nie wyroznia (zaleca sie ograniczenie
pokarmow z duza iloscia tluszczow - np. smazone i nie przesadzac ze
slodyczami) Tyle co slyszalam.

Pozdr,
Joanna.

3. Data: 2003-11-10 18:00:48

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie chudo i gotowane, bez wzdymających potraw, bez ostrych przypraw.
Zapytaj lub poszukaj na grupie dieta

4. Data: 2003-11-10 18:02:26

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

X...@2...180.128.20,
Joanna <i...@w...pl>:

> Moj ojciec podczas pobytu w szpitalu mial wpisana w karcie taka sama
> diete (watrobowa)

No to juz wiesz, czemu byly trudnosci w znalezieniu.
Teraz to juz latwizna :)

np.:
http://www.chirurgia.pl/dieta6.html

--
Robert

5. Data: 2003-11-11 08:28:12

Od: Joanna <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 lis 2003, "Robert" <u...@o...pl>
zapodał(a):

> http://www.chirurgia.pl/dieta6.html

Dzieki.

Joanna.

Instytut Ackermanna w Warszawie?
Polpasiec
ciąża-niewielka ilość wody z narządów rodnych
czy to serce, co mi jest?
znamie