dieta wysokotluszczowa(optymalna) Kwasniewskiego

1. Data: 2002-02-27 01:07:07

Temat: dieta wysokotluszczowa(optymalna) Kwasniewskiego
Od: "Kuki" <k...@s...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat diety wyskotłuszczowej lansowanej
przez dr Kwaśniewskiego? Słyszałem sporo pozytywnych komentarzy dotyczącej
tej diety, m.in. że:
- można wiele schudnąć, objadając się do syta ;-))
- ciśnienie krwi normuje się (spada)
- cholesterol spada, a skład krwi w normie
- nie trzeba dużo jeść objętościowo
- człowiek jest bardziej odporny na ból fizyczny :o)
- i że to dieta cud ;-)

Wady:
- przestrzeganie proporcji żywieniowej w stosunku 1 : 2,5-3,5 : 0,5
(białko:tłuszcz:węglowodany)
- duże ograniczenie spożywania słodyczy oraz słodkich pokarmów i owoców
- możliwe komplikacje :/

Jest książka do kupienia w merlinie pt: "Czy dr Kwaśniewski ma racje"
kosztuje 12zł, lecz wpierw chciałem zapytać sie na grupie. Może ktoś się z

dietą spotkał. Dziękuje za odpowiedzi i ewentualne linki do stron o tej
tematyce.

1. Data: 2002-03-01 10:04:45

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> PASZOŁ
>
> WWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNN !!!!

> Waldek

Do pl.misc.dieta

iza

1. Data: 2002-03-01 13:14:23

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@y...com> napisał(a):

NNNN !!!!

> Do pl.misc.dieta
>
> iza
---
Kochani, to zwykły spam
reklama ksiązki
nie warto zwracać uwagi

--
Zowisia

1. Data: 2002-03-01 20:10:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

NNNN !!!!

> ---
> Kochani, to zwykły spam
> reklama ksiązki
> nie warto zwracać uwagi

Niezależnie od tego co to było - tego nie wiesz na pewno można grzeczniej...
poprosić o zmianę grupy...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-01 20:33:33

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z kolega Waldkiem w zupelnosci i kolezanka Ewa (siostraAni)
tyz (jej nie ma ale mam pelnomocnictwo w sprawie diety optymalnej !)

1. Data: 2002-03-01 20:59:57

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-01 21:00:26

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Niezależnie od tego co to było - tego nie wiesz na pewno można
> grzeczniej... poprosić o zmianę grupy...

pierwszy raz było grzecznie. Za drugim razem nie zdzierżyłem.

Waldek

1. Data: 2002-03-01 22:30:41

Temat: Re: dieta wysokotluszczowa OT
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Zczynam być zazdrosny, minutę po Tobie pwiedział to samo.
> pozdr. Jerzy

He, he a mowilam - Madra Herbatka jest najlepsza
bardzo skromna Herbatka

1. Data: 2002-03-01 22:32:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Herbatka
Zczynam być zazdrosny, minutę po Tobie pwiedział to samo.

Zioła i bakteria E. coli
ciasto francuskie na slodko - jak?
Obiecane drozdzowe (P)
Fajna strone znalazlam