diety

1. Data: 2003-04-21 09:35:56

Temat: diety
Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądaliście wczoraj o dietach w programie uwaga?
Ciekawe rzeczy o naciąganiu ludzi.......
Ewa

2. Data: 2003-04-21 13:59:11

Temat: Re: diety
Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K." <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Oglądaliście wczoraj o dietach w programie uwaga?

Nie:( A mowili cos godnego uwagi?

^Lan

3. Data: 2003-04-21 19:05:39

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wypowiadała się Bożena Dykiel/odzywka -Slim/,Zającówna tableki
owocowe,Drozd-aktorka
oczywiście reklamy to jedna strona medalu,a poza tym miały
trenera,basen,masaże no i efekty widoczne.
Jednym słowem tylko dieta 1000 cal i ruch,gimnastyka
Nie ma żadnych cud-diet.
Ewa

4. Data: 2003-04-21 21:28:41

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma żadnych cud-diet.

A to akurat nie nowosc:)W tv potrafia tylko robic wode z mozgu.

^Lan

5. Data: 2003-04-22 06:51:25

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeby zrzucic kilogramy konieczny jest ruch inaczej tez sie chudnie ale
cialo wyglada malo apetycznie. Zauwazcie ze wiele szuplych (niby) osob ma
spora zawatrosc tkanki tluszczowej. Tzw CHUDE GRUBASY. Takze dieta dieta ale
warto sport uprawiac wtedy raz ze szybciej sie chudnie a i cialo staje sie
jedrne. Zatem Ciwczcie Kochani Cwiczcie.

6. Data: 2003-04-22 08:54:12

Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zatem Ciwczcie Kochani Cwiczcie.
Wierzę, że mówisz prawdę :-). A skoro mówisz, to wiesz pewnie o czym:-)) i
mam nadzieję, że podzielisz się to wiedzą, tzn. czy możesz podać jakieś
skrócone kompendium tego, co i jak ćwiczyć? (jakiś link) jestem zupełnie
zielona jeśli chodzi o te sprawy, a wiosna przyszła na całego.........( i
wypadałoby ruszyć trochę hmm... cztery litery:-)
:-)))
Ewcia

7. Data: 2003-04-22 09:34:13

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trenera,basen,masaże no i efekty widoczne.
> Jednym słowem tylko dieta 1000 cal i ruch,gimnastyka

Dieta 1000 kcal to też bardzo głupi pomysł. Ciekawe jaki doktor głosi takie
bzdury i za ile kupił dyplom?

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

8. Data: 2003-04-22 09:34:38

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

FAQ dieta www.janwer.com

9. Data: 2003-04-22 15:07:18

Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> FAQ dieta www.janwer.com
Dzięki Janie, ale chodziło mi bardziej o wytłumaczenie, "jak dla blondynki"
:-))
znalazłam tutaj coś, może się przyda i innym:
http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=22298&forum_id=
8&Topic_Title=&forum_tit
le=Trening
pozdrowionka:))))
Ewcia

(idę kupić skakankę)

10. Data: 2003-04-22 21:36:19

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Apr 2003 11:34:13 +0200, Jan Werbiński wrote:

> Dieta 1000 kcal to też bardzo głupi pomysł. Ciekawe jaki doktor głosi takie
> bzdury i za ile kupił dyplom?

Najbezpieczniejsza dieta to jeść wszystko, ale w małych ilościach, poza tym
ruszać się jak najwięcej.

Eva

--
( ___)( \/ )( )( )( \( )(_ _) /__\ Lost in Dream Land

13 - dniowa dieta
Wszyscy pochudli?
Swiateczne "obzarstwo"
Przelicznik Kalorii