diune

1. Data: 2002-12-17 22:15:22

Temat: diune
Od: "???" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z czytelniczek grupy przyjmowala te tabletki antykoncepcyjne? czy
rzeczywiscie maja wplyw na stan cery i owlosienia?

2. Data: 2002-12-18 13:01:50

Temat: Re: diune
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak czytam ta grupe dyskusyjna i slyszalem podobna nazwe, ale Diune? Ktos
widze za duzo czyta i gra w gry (pewnie ja) ;)))

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2002-12-18 22:03:38

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

??? wrote:
> czy ktoras z czytelniczek grupy przyjmowala te tabletki antykoncepcyjne? czy
> rzeczywiscie maja wplyw na stan cery i owlosienia?

Jeszcze nie widzialem zeby tak przekrecic nazwe Diane . :-)))
Poszukaj archiwum grupy, temat byl walkowany wielokrotnie.
Vlad

4. Data: 2002-12-18 22:41:28

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoras z czytelniczek grupy przyjmowala te tabletki antykoncepcyjne? czy
> rzeczywiscie maja wplyw na stan cery i owlosienia?
> witam mysle ze chodzi o preparat diane ma dzialanie antyandrogenne to znaczy
np poprawia cere zmniejsza nadmierne owlosienie ele na efekty trzeba dlugo
czekac jakies 6 miesiecy

5. Data: 2002-12-19 08:06:58

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi zapewne o Diane35. Tak, jest to rewelacyjny środek w przypadku tego
typu problemów. I efekty są widoczne już po paru tygodniach. Przerabiałam to
kilka lat temu.
Pozdrawiam, Magda

6. Data: 2002-12-20 04:07:40

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "???" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> czy ktoras z czytelniczek grupy przyjmowala te tabletki antykoncepcyjne?
czy
> rzeczywiscie maja wplyw na stan cery i owlosienia?

jesli nie bedziesz przyjmowala zbyt wiele melanzu to moze pomoc, ale
obowiazkowa jest wycieczka na Arrakis
chyba ze chodzi Ci o product firmu CD tylko uzywaj damskiego po bo meskim
mozesz miec wiecej pryszczy

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-12-20 14:05:51

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektorzy nie wiedza gdzie lezy planeta Arrakis. Powinienes podac
przynajmniej wspolrzedne. I prosze uwazac na Czerwie (Shai Hulud) ;)))

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

8. Data: 2002-12-21 21:04:55

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Niektorzy nie wiedza gdzie lezy planeta Arrakis. Powinienes podac
> przynajmniej wspolrzedne. I prosze uwazac na Czerwie (Shai Hulud) ;)))
Nie trzeba zaraz na Arrakis, ponoć w Warszawie widziano gdzieś Muab-Diba,on
na pewna coś przemycił:)
ozdrawiam serdecznie Tichy

ile sie jeszcze bede meczyl ?
gonorrhea i chlamydia