dla Hanki i dla mnie, czyli najhotniejszych hotmamów psp'su ;)

1. Data: 2011-04-09 11:03:33

Temat: dla Hanki i dla mnie, czyli najhotniejszych hotmamów psp'su ;)
Od: performerka <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=my_lMpDCrI0

a to dla tych duzo mniej hotniejszych hotmamów ;)))))) czili:
Qry, Aichy, medei,
http://www.youtube.com/watch?v=G6ZjBPXSmnE

i jeszcze cos dla naszych grupowych dwóch koleżanek
baletmistrzów ;))))
http://www.youtube.com/watch?v=Bm5iA4Zupek

no dobra, podkasam rękawy, kto chce sie bić?!?!?!?!?!? ;)))))))))))

2. Data: 2011-04-09 11:14:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Apr 2011 04:03:33 -0700 (PDT), performerka napisał(a):

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Bm5iA4Zupek
>
> no dobra, podkasam rękawy, kto chce sie bić?!?!?!?!?!? ;)))))))))))

Dlaczego BIĆ? - bardzo ładne to "dla mnie", uwielbiam balet klasyczny.
:-)

PS. Przy okazji: jak on wlazł na to pianino, to tak sobie pomyślałam, że są
ludzie, dla których fizyczne wejście (czyli profanacja) NA coś, co ich w
jakimś sensie przewyższa lub decydująco stanowi o ich wartości, jest
tożsame z wielkim dowartościowaniem ich osobistej małości...

3. Data: 2011-04-09 16:07:13

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 13:03, performerka <p...@i...pl> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=my_lMpDCrI0

Dzieki dzieki :)

> no dobra, podkasam rękawy, kto chce sie bić?!?!?!?!?!? ;)))))))))))

Ale po co?
Lepiej na spacerek pojechac, z muzyczka
na uszach, a potem muzyczke zdjac
i sluchac skowronkow.
Jakem wlasnie niedawno czynila :)

4. Data: 2011-04-09 18:03:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> baletmistrzów ;))))http://www.youtube.com/watch?v=Bm5iA4Zupek
>
> no dobra, podkasam rękawy, kto chce sie bić?!?!?!?!?!? ;)))))))))))

moze sie nie znam, ale mnie sie zupelnie nie podoba. po pierwsze nie
przepadam za takimi klimatami, ale glownie nie podoba mi sie bo nie
wiem czy te laski spiewaja, czy robia mnie w trabe. muza jest
zmiksowana, przetworzona komputerowo... teledyski kiczowate! lubie jak
muza powstaje niejako na moich oczach (uszach), lubie rockowa
dynamike, lebie kiedy dzwieki mnie niosa i bujaja z mocna motoryka. a
nie takie dziama, dziama... dziam! poza oczywiscie ulubionym jazzem i
klasyka - ale to inna bajka.

dla przykladu Ana Popovic Band - Nothing Personal
http://www.youtube.com/watch?v=I5Yj3-e8rz0&feature=r
elated

J...

5. Data: 2011-04-09 19:27:46

Od: "eryczek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
> [...]
>klasyka - ale to inna bajka.

>dla przykladu Ana Popovic Band - Nothing Personal

i kalsyka - żeby uniknać nieporozumień :)
http://www.youtube.com/watch?v=2yGarEaWt5M&NR=1&feat
ure=fvwp

6. Data: 2011-04-10 18:51:13

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 20:03, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> klasyka - ale to inna bajka.
>
> dla przykladu Ana Popovic Band - Nothing

ha j-23! Ty to jestes koneser a mie tam slon na ucho nadepnął
to ja lubie prawie wszystko, ale podrzuc..podrzuc na grupe czasem
jakis kawalek, bo to nie moja epoka ale lubi poszeszyc horyzonty
przy czym ja gustuje raczej w czarnech glosach no i ostatnio ten
kawalek
mnie przesladuje
http://www.youtube.com/watch?v=b-59strhDLY&feature=p
layer_embedded

7. Data: 2011-04-10 20:42:07

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 20:51, performerka <m...@i...pl> wrote:

> [...]
> jakis kawalek, bo to nie moja epoka ale lubi poszeszyc horyzonty
> przy czym ja gustuje raczej w czarnech glosach no i ostatnio ten

no tak, fajnie buja
Etta James wykonuje tez muzyke jazzowa, i niezla jest w szybszych
kawalkach
Etta James & Chuck Berry - Rock n' Roll Music
http://www.youtube.com/watch?v=8Z2wuVp00-o
warto zauwazyc ze na basie przygrywa KEITH RICHARDS, tu tez
http://www.youtube.com/watch?v=RI98xPkLNVU&feature=r
elated
ale, dziewczyna glos ma "czarny"

jako performerka pewnie lubisz performance, to moze spodoba Ci sie
Nina Hagen
Nina Hagen - The Lady Is A Tramp
http://www.youtube.com/watch?v=hETw3-OMUHo&feature=r
elated
albo
Mike Patton´s Mondo Cane - 03- Ore D´Amore
http://www.youtube.com/watch?v=blE7jOssfqU&feature=r
elated

8. Data: 2011-04-11 10:48:42

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 22:42, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
e=related
> ale, dziewczyna glos ma "czarny"
>
> jako performerka pewnie lubisz performance, to moze spodoba Ci sie

:))))))))))
jesli idzie o ette, to wiadomo :) super
choc jako baba, wole ja w bardziej nostalgicznych wersjach
natomiast co do tej performerki, niejakiej niny hagen, to kompletnie
nie moja bajka. po pierwsze na nia nie idzie patrzec taka pisanka
szpetna a od strony muzycznej, to ma jakas straszna klujaca
mnie w uszy maniere jezekykowa
no a mikea to pamietam, ale jak dla mnie srednio ten jego glos,
bardziej
orkestra dala czadu.

A ja mam w zamian
http://www.youtube.com/watch?v=MVzYxqG9N1c&feature=r
elated
--
http://www.youtube.com/watch?v=q0bokV4eDgw&feature=r
elated

kurcze wetknęłabym sobie tych czarnuchow w ucho wewnetrzne
i puscila na folllll - tacy sa fenomenalni i utalentowani

pozdrawiam

pozdraiwam

9. Data: 2011-04-11 11:13:32

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 12:48, performerka <m...@i...pl> wrote:

> [...]
>
> kurcze wetknęłabym sobie tych czarnuchow w ucho wewnetrzne
> i puscila na folllll - tacy sa fenomenalni i utalentowani

no no, super!

nastojowo i sentymentalnie:
Burt Bacharach Movie Medley October 2008
http://www.youtube.com/watch?v=00Vpjx3PfLg

10. Data: 2011-04-11 11:53:01

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 13:13, J-23 <k...@g...pl> wrote:

Personalhttp://www.youtube.com/watch?v=I5Yj3-e8rz0&f
> [...]

:))))))))
coś mi sie zdaje panie jotku - 23, ze usilujemy
sie wzajemnie nawrocić :)))))))
ja Ciebie na soul i r&b a Ty mnie na jazz

pozdrawiam i serdecznosci

ps. nie zapominaj o mnie w w/wspomnianej kwestii

Polacy zaczęli myśleć.
zabawa
Pimpuś Lebowski - ekspert od "uczłowieczania" KOBIET
Być ORAZ nie być - oto jest odpowiedź.
Polska gazową potęgą